Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta LI125 S3, pathfinder lamp


Ignace

Aanbevolen berichten

http://www.allstyles-scooters.com/acatalog/Pathfinders.html

Met een beetje handigheid en een basiskennis van auto elektriciteit kan zo een lamp of lampen monteren. Het is wel noodzakelijk dat je Lambretta is omgebouwd naar 12 volt, montage van een batterij is eveneens noodzakelijk. Veel succes, Jan.

NB: onderaan de pagina van “Allstylesscooter” staat er eveneens een schema voor de aansluiting.

Link naar reactie

da's duur, wreed duur zelfs...normaal zetten ze er 2 en dan kwam dat ergens rond de 350€..

Link naar reactie
da's duur, wreed duur zelfs...normaal zetten ze er 2 en dan kwam dat ergens rond de 350€..

ja heb ik ook al gemerkt...

ik was aant denke om een ander wielspatbord erop te zetten, een me een ingebouwde lamp. Maar geen idee waar ik die moet vinden! en als ik die laat spuiten, moet ik de rest ook laten spuiten :s en dat gaat me een serieuze duit kosten!

Link naar reactie

Eerst mooi en uniek en nu te duur, Lucas Patfinders zijn nu eenmaal niet goedkoop! Koop op een rommelmarkt 2 verroeste verstralers en vijs die op je Lambretta en je hebt ook licht in het donker... . Jan.

Link naar reactie

ja maat,scooteren is niet goedkoop hé...

ik heb ongeveer hetzelfde gedaan,maar i.p.v.Lucas lampen,Noteks gebruikt...ok,niet compleet hetzelfde maar de gaten waren toch al in het beenschild van de crash-bar die erop stond dus waarom niet hé.

Link naar reactie

@Fajes, inderdaad ;)

@jeanspirit, Twas duurder dan verwacht :) ik had een 100-150 euro verwacht voor een setje :)

@Domi, de gaten zitten er bij mij niet in. Daarmee dacht ik aan de kap van een faro basso :) Maar als ik ne pathfinder erop zou zetten, zouk een manier moeten vinden om mijn beestje niet te late bloede :)

Link naar reactie

ik heb nog een deel lampen en klemmen liggen Ignace,maar winkelcheques neem ik niet aan :-)

Link naar reactie
waar heb je jouw lambretta eigenlijk gekocht? komt me bekend voor.. :)

Particulier gekocht, van Kevin Eeraerts :)

Ik zou het ni doen Ignace ... dat begingt met een lampke en een jaar later rijde rond met nen ijzerwinkel vol me spiegels en kerstverlichting

nja, zo'n lamp vindk nie mis :) en kwil ook de charme vn m'n lambretta behouden dus bij die ene lamp blijftet, en er is een spiegel onderweg :)

En sta je elke avond te poetsen tot ge scheel ziet... :))

Dat is sowieso al! :P

ik heb nog een deel lampen en klemmen liggen Ignace,maar winkelcheques neem ik niet aan :-)

Ik heb je ene mailtje teruggestuurd! en spijtig! :(;)

Link naar reactie
ehr... een FB voorspatbord op een Lammy? Dat wordt nogal een project.

en dan dacht ik dat ik rare scooters bouwde :-)))

@Ignace : je hebt mail terug.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...