Ga naar inhoud
Vespaforum.be

gevaar?


MauroLivio

Aanbevolen berichten

ge moet u trouwens niet zo bang laten maken. Als het aan sommige mensen ligt mag je niks meer in 't leven... ni drinken, niet uitslapen, ni op ne vespa rijden etc etc. Wees verantwoord voor uw eigen, rijdt in het begin op kalme wegen tot je het beestje onder de knie hebt.

Link naar reactie

Ik ben in september 2012 tot het rijk der 40-ers toegetreden en heb het jaar ervoor een px 125 nieuwe versie gekocht. Jouw model dus. Ik had daarvoor NOOIT met een motor gereden. Zelfs als puber gene motcyclet gehad. Ik heb in alle rust dat ding in gang gesjot en ben ermee beginnen rijden. Eerst rustige wegen opgezocht. Altijd defensief en er vanuit gegaan dat andere chauffeurs altijd zouden kunnen gaan doen wat ik niet zou doen. Heb inmiddels 8000 km gebold, en het voelt nog steeds heel aangenaam. Mijn PX is een hobby geworden. Ik ga er ook zo vaak mogelijk mee naar het werk. Al zit dit jaar het weer niet echt mee. Wel probeer ik enkel op wegen te rijden met een max snelheid toegelaten tot 70kmh. CONCLUSIE: niet te veel aantrekken van wat anderen zeggen, een paar basistips goed naleven en voor de rest gewoon rustig aan en genieten van iedere kilometer. En misschien nog dit: "leven" alsdusdanig is ook een risico. Ik weet waar ik over spreek. Have fun en welkom hier. En... altijd luisteren naar Nero! Heeft goede tips, is soms wat cru, maar heeft altijd het beste voor met zijn comments. Dus geen teensletskes of shorts! Not done.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...