Ga naar inhoud
Vespaforum.be

piaggio beverly cruiser 500


sammy1978

Aanbevolen berichten

hallo

momenteel rij ik met een vespa gts 125ie super uit 2010 en een vespa px 125 uit 2007

ben bezig met motorrijbewijs a, theorie al geslaagd

zodra ik motorrijbewijs heb koop ik misschien een gts 300 super sport, maar ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar een piaggio beverly cruiser 500ie

heeft iemand van jullie hier ervaring mee? is eigenlijk wel voornamelijk voor verplaatsing binnen stad..

Link naar reactie

los van het feit wat ik van van de beverly denk, als het voornamelijk voor verplaatsingen binnen de stad is, zie ik het nut van een 500cc niet. Dan wil je iets compact en wendbaar...met een beetje uitstraling :)

Link naar reactie

wel, verplaatsingen met mijn gts 125ie super zijn voornamelijk binnen de stad, dagelijks woon-werkverkeer bijvoorbeeld. lijkt we wel leuk om eens vaker een tripje te maken- oa via autosnelweg- maar met z'n tweeen vind ik de 125 te licht.

zijn hier piaggio beverly cruiser bezitters?

is er veel verschil qua acceleratie tussen vespa 300 en piaggio 500?

Link naar reactie
  • 3 weken later...

piaggio beverly cruiser 500 was dus uiteindelijk maar een bevlieging van korte duur ;-)

het wordt een vespa gts 300 en een naked bike motor, zodra ik mijn motor rijbewijs heb.

er komt in 2012 toch geen nieuw vespa model uit he? of misschien wel nieuwe kleuren van voor de gts?

zodoende staat mijn vespa px 125 uit 2007 met ongeveer 1500km te koop aangeboden voor 3000 euro. bijpassende piaggio zero helmet krijgt de koper er bij.

Link naar reactie

zodoende staat mijn vespa px 125 uit 2007 met ongeveer 1500km te koop aangeboden voor 3000 euro. bijpassende piaggio zero helmet krijgt de koper er bij.

Misschien kunt ge hem in de winkel inruilen voor een splinternieuwe gts300 en krijgt ge er nog wat gratis dingen bij?

Link naar reactie

Nee hoor, ik verkoop hem voor de marktprijs- voor wat hij waard is. Heb vluchtig op een aantal sites gezocht op vespa px 125 2007, en zodoende ben ik op 3000 gekomen. Maar hoor graag wat volgens jullie de marktprijs is, wat hij volgens jullie waard is. Feit is wel dat er maar 1500km op staan.

Link naar reactie

Als je een nieuwe PX voor €3300 kunt kopen met vier jaar garantie en je rekent 10% waarde vermindering per jaar dan komt een normale PX (3300 * .90^4) = € 2200.

Dus de prijs van € 2500 van Joene lijkt me een goede deal als je vindt dat hij € 300 meer waar is door de lage km-stand. Maar als je € 3000 moet betalen dan zou ik gaan voor een nieuwe PX met garantie

Link naar reactie
  • 2 weken later...

bedankt voor jullie reacties. heb intussen mijn motor rijbewijs, en zal een motor kopen. vandaar dat de px 125 nu te koop staat onder "aangeboden".

verder van mijn gts 125 super blijven genieten, en eens zien welke nieuwe kleur of misschien wel nieuwe motor er in het 2012 gamma zal zitten.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...