Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LML fun


don carlito

Aanbevolen berichten

Na 2 maanden gereden te hebben met LML 4takt 150 CC, is dit de beste aanschaf ooit. Dit ding is gewoon super handig. De kruissnelheid ligt op 70km/u de topsnelheid + 90 km/u. Nog getwijfeld voor Vesa PX 125 cc, bijna de zelfde prijs, maar toch naar LML gegaan. Mede door de gepassioneerde dealer sven in Stevoort. prima service, scooter wordt thuis opgehaald, mooi assortiment in gadgets. Heb nu reeds 1350 km. Vroeger nog met Duc gereden mede door de toename van het verkeer, ben ik overgeschakeld naar LML. Bijhet minste zonneschijntje gaan we rijden. Groetjes Don Carlito

Link naar reactie

Hi Guys and Girls,

LML binnengebracht te Stevoort, eerste onderhoud, rijdt nog beter en zachter. Gaat gemakkelijker naar eerste. Het leuke van zo'n 150 cc 4 takt is dat je heel schakel lui kan rijden, zonder de motor te belasten. Ben via de E 313 terug gereden tegen een snelheid 100 km/u, toch wel vlot. Ik heb de zij spiegels vervangen door een kleinere spiegel en ter hoogte van de scheenbenen aangebracht, werkt uitstekend. Wel een kleiner beeld maar dit wend wel. Spiegel vertoont geen vibraties. Het model is zwart met een bruin (cognac) zadel, witte bandjes en bruine (cognac) handvaten. Denk eraan om een zijstand te monteren, denk dat dit gemakkelijker zal zijn om de LML op zijn stand te brengen. Ben nog op zoek naar 2 Italiaanse sitckers van 2 op 1 cm. Weet iemand deze te vinden?

Link naar reactie
Hi Guys and Girls,

LML binnengebracht te Stevoort, eerste onderhoud, rijdt nog beter en zachter. Gaat gemakkelijker naar eerste. Het leuke van zo'n 150 cc 4 takt is dat je heel schakel lui kan rijden, zonder de motor te belasten. Ben via de E 313 terug gereden tegen een snelheid 100 km/u, toch wel vlot. Ik heb de zij spiegels vervangen door een kleinere spiegel en ter hoogte van de scheenbenen aangebracht, werkt uitstekend. Wel een kleiner beeld maar dit wend wel. Spiegel vertoont geen vibraties. Het model is zwart met een bruin (cognac) zadel, witte bandjes en bruine (cognac) handvaten. Denk eraan om een zijstand te monteren, denk dat dit gemakkelijker zal zijn om de LML op zijn stand te brengen. Ben nog op zoek naar 2 Italiaanse sitckers van 2 op 1 cm. Weet iemand deze te vinden?

En loopt dat gemakkelijk zo'n spiegel aan je scheenbeen ? ;)

Link naar reactie

De LML Star's lijken verschrikkelijk hard op ne PX en ook van staal. Ze zijn handgeschakeld, de 125 is een 2takt zoals bij de PX, boven de 125CC zijn het 4 takten. Van kwaliteit zijn ze eigenlijk gelijk.

Er zijn er die zeggen van niet maar tot heden geen concrete bewijzen gehoord of gelezen. Wat wel interessant is dat de nieuwe LML een reed valve hebben, bij de nieuwe PX weet ik het echter niet. Allee

dees is in het kort uitgelegd.

Grtjs

Makke

Ps op mijn profiel foto staat mijne LML 125 2Takt.

Link naar reactie

@ Janvda, bij mijn weten nog nie, anders had ik wel een 150CC genomen kan er ondertussen mischien van

wel. zou nie slecht zijn.

@ Vara volledig gelijk was da vergeten.

@ Fajes ik heb ook geschreven dat ze op elkaar leken. LML is ook een stuk goedkoper hé.

Link naar reactie

Makke, die 150cc 2T bestaat wel degelijk. Ik denk alleen dat hij op de Belgische markt niet te verkrijgen is (ik vraag me eigenlijk af waarom). In de UK en de USA rijden die 150cc tweetaktjes, ook (beschikbaar met) reedvalve, wel rond (hetzij onder de naam "Stella" bij den Amerikaander).

Weer iets bijgeleerd se ;-).

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...