don carlito Geplaatst: 14 juli 2011 Delen Geplaatst: 14 juli 2011 Na 2 maanden gereden te hebben met LML 4takt 150 CC, is dit de beste aanschaf ooit. Dit ding is gewoon super handig. De kruissnelheid ligt op 70km/u de topsnelheid + 90 km/u. Nog getwijfeld voor Vesa PX 125 cc, bijna de zelfde prijs, maar toch naar LML gegaan. Mede door de gepassioneerde dealer sven in Stevoort. prima service, scooter wordt thuis opgehaald, mooi assortiment in gadgets. Heb nu reeds 1350 km. Vroeger nog met Duc gereden mede door de toename van het verkeer, ben ik overgeschakeld naar LML. Bijhet minste zonneschijntje gaan we rijden. Groetjes Don Carlito Link naar reactie
Indian V Geplaatst: 14 juli 2011 Delen Geplaatst: 14 juli 2011 Klinkt allemaal héél bekend... ;-) Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 14 juli 2011 Delen Geplaatst: 14 juli 2011 Tja, als je op een straaltje zon moet wachten deze dagen, ga je niet veel kunnen rijden Link naar reactie
Vara Geplaatst: 14 juli 2011 Delen Geplaatst: 14 juli 2011 Doet je 150cc maar 90km/u? Mijn 125cc doet dat ook... En gelijk heb je, is té zalig om mee te rijden Link naar reactie
DAVEVESPA PK Geplaatst: 15 juli 2011 Delen Geplaatst: 15 juli 2011 Zonder aanpassing??? Zal dan wel nen Vespa px zijn denk ik ,die wijken af tegenover een lml.Of is het een lml 4 takt 125 moet zeggen dat ik met 4takt lml nog geen persoonlijke ervaring heb&toch nog wat argwanend ben.Maar mischien wel onterecht! Link naar reactie
Vara Geplaatst: 18 juli 2011 Delen Geplaatst: 18 juli 2011 Ja, de mijne is een 4takt. En op een lang recht stuk gaat hij naar de 90. Wel echt het maximum hoor. Grts Link naar reactie
don carlito Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2011 Hi Guys and Girls, LML binnengebracht te Stevoort, eerste onderhoud, rijdt nog beter en zachter. Gaat gemakkelijker naar eerste. Het leuke van zo'n 150 cc 4 takt is dat je heel schakel lui kan rijden, zonder de motor te belasten. Ben via de E 313 terug gereden tegen een snelheid 100 km/u, toch wel vlot. Ik heb de zij spiegels vervangen door een kleinere spiegel en ter hoogte van de scheenbenen aangebracht, werkt uitstekend. Wel een kleiner beeld maar dit wend wel. Spiegel vertoont geen vibraties. Het model is zwart met een bruin (cognac) zadel, witte bandjes en bruine (cognac) handvaten. Denk eraan om een zijstand te monteren, denk dat dit gemakkelijker zal zijn om de LML op zijn stand te brengen. Ben nog op zoek naar 2 Italiaanse sitckers van 2 op 1 cm. Weet iemand deze te vinden? Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 25 juli 2011 Delen Geplaatst: 25 juli 2011 @ don Carlito, stickers zijn het niet, maar wel mooi voor op je LML. Zijn 4x1cm met 3M tape aan de achterkant. Link naar reactie
don carlito Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2011 & Vespadiverso : Leuk kan ik deze kopen. Benzelf uit Tongeren. Groetjes, DC Link naar reactie
De Nice Geplaatst: 25 juli 2011 Delen Geplaatst: 25 juli 2011 Hi Guys and Girls,LML binnengebracht te Stevoort, eerste onderhoud, rijdt nog beter en zachter. Gaat gemakkelijker naar eerste. Het leuke van zo'n 150 cc 4 takt is dat je heel schakel lui kan rijden, zonder de motor te belasten. Ben via de E 313 terug gereden tegen een snelheid 100 km/u, toch wel vlot. Ik heb de zij spiegels vervangen door een kleinere spiegel en ter hoogte van de scheenbenen aangebracht, werkt uitstekend. Wel een kleiner beeld maar dit wend wel. Spiegel vertoont geen vibraties. Het model is zwart met een bruin (cognac) zadel, witte bandjes en bruine (cognac) handvaten. Denk eraan om een zijstand te monteren, denk dat dit gemakkelijker zal zijn om de LML op zijn stand te brengen. Ben nog op zoek naar 2 Italiaanse sitckers van 2 op 1 cm. Weet iemand deze te vinden? En loopt dat gemakkelijk zo'n spiegel aan je scheenbeen ? Link naar reactie
don carlito Geplaatst: 26 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2011 Je hebt gelijk ze zijn aangebracht op het voorschild is dit de juiste benaming?? Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 26 juli 2011 Delen Geplaatst: 26 juli 2011 Hoes da's toch ne LML, en ge gaat daar een italiaanse sticker op plakken. Plakt daar toch ne schone pin up veele schooner. Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 26 juli 2011 Delen Geplaatst: 26 juli 2011 http://www.vlaggen.nl/azie/india.html Ni flauw doen en gewoon dees vlaggeske op dieje LML zwieren. Doe eens origineel en zeg neen tegen puberale Italië-idolatrie Link naar reactie
don carlito Geplaatst: 28 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Leuke Site, thanks Link naar reactie
Ivannikon Geplaatst: 28 juli 2011 Delen Geplaatst: 28 juli 2011 Zit er al een tijdje mee maar durf het niet goed vragen (chame me). Wat voor scooter is LML, heeft hij ook een lang verleden, waar wordt hij gefrabiceert? Graag wat info en please schiet me niet af... Groetjes, Ivan Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 29 juli 2011 Delen Geplaatst: 29 juli 2011 http://scootphilly.com/2011/01/22/lml-factory-tour/ Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 29 juli 2011 Delen Geplaatst: 29 juli 2011 De LML Star's lijken verschrikkelijk hard op ne PX en ook van staal. Ze zijn handgeschakeld, de 125 is een 2takt zoals bij de PX, boven de 125CC zijn het 4 takten. Van kwaliteit zijn ze eigenlijk gelijk. Er zijn er die zeggen van niet maar tot heden geen concrete bewijzen gehoord of gelezen. Wat wel interessant is dat de nieuwe LML een reed valve hebben, bij de nieuwe PX weet ik het echter niet. Allee dees is in het kort uitgelegd. Grtjs Makke Ps op mijn profiel foto staat mijne LML 125 2Takt. Link naar reactie
janvda Geplaatst: 29 juli 2011 Delen Geplaatst: 29 juli 2011 De LML Star's lijken verschrikkelijk hard op ne PX en ook van staal. Ze zijn handgeschakeld, de 125 is een 2takt zoals bij de PX, boven de 125CC zijn het 4 takten. Er bestaat toch ook een 150cc 2takt? Link naar reactie
Vara Geplaatst: 29 juli 2011 Delen Geplaatst: 29 juli 2011 Er is ook een 125cc 4takt bij lml Link naar reactie
fajes Geplaatst: 29 juli 2011 Delen Geplaatst: 29 juli 2011 kwaliteit vind ik persoonlijk niet hetzelfde, de afwerking van een PX is kwalitatief beter dan een LML. Link naar reactie
Ivannikon Geplaatst: 29 juli 2011 Delen Geplaatst: 29 juli 2011 Thanks mannen, weer bijgeleerd en aan vespadiverso, interessante site. Groetjes, Ivan Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 29 juli 2011 Delen Geplaatst: 29 juli 2011 @ Janvda, bij mijn weten nog nie, anders had ik wel een 150CC genomen kan er ondertussen mischien van wel. zou nie slecht zijn. @ Vara volledig gelijk was da vergeten. @ Fajes ik heb ook geschreven dat ze op elkaar leken. LML is ook een stuk goedkoper hé. Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 29 juli 2011 Delen Geplaatst: 29 juli 2011 Makke, die 150cc 2T bestaat wel degelijk. Ik denk alleen dat hij op de Belgische markt niet te verkrijgen is (ik vraag me eigenlijk af waarom). In de UK en de USA rijden die 150cc tweetaktjes, ook (beschikbaar met) reedvalve, wel rond (hetzij onder de naam "Stella" bij den Amerikaander). Weer iets bijgeleerd se ;-). Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 29 juli 2011 Delen Geplaatst: 29 juli 2011 ...En als ge da begint te tunen, krijgde ne 'bruute stella' ... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.