Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Owatrol vraagje


sindo

Aanbevolen berichten

via Owatrol de adressen van de verdelers in België gekregen en wat blijkt, een van de 2 enige verdelers in België zit juist om de hoek van waar ik werk. Juist even langs geweest, maar ze hadden nog enkel bussen van 5L, prijs 100 en ietskes EUR. Niet goodkoop dus. Volgende week komen de bussen van 1 en 1.5 L binnen. De vraag voor wie het al eerder gebruikt heeft : hoeveel heb ik nodig om mijn vespa te behandelen. Want als ik met 2L toekom ga ik geen 5L kopen. Grtz!

Link naar reactie

Sindo, zou je dat adres eens kunnen doorgeven waar je die bussen kan kopen;

bedankt

cedric

Link naar reactie

je kan online via www.woodjob.be bestellen. Of bij Losdyck, avenue de la couronne 470, 1050 Brussel.

Maar bij Losdyck zijn de kleine bussen nog steeds niet binnen

Link naar reactie

Hey Sindo, ik zou ook wel een literke kunnen gebruiken. Joene blijkbaar ook dus misschien kunnen we gewoon e buske van 5 liter gaan halen?

Link naar reactie

even gechecked 5L kost 90EUR = 18 EUR/ L

bus 1L kost 22 EUR= ...

hmmm ben duidelijk geen rekenwonder = 4 EUR winst of 18.18 ;)

Link naar reactie

Hierse voila, das in orde :D.

Sindo, ik stuur u dan morgen ofso nog wel een smske ivm betaling en afhaling :)

Link naar reactie

we kunnen hem ook door 4 delen, net als de prijs... op die paar euro steekt het dan in feite niet he

Cedric

Link naar reactie

Moest er nog een liter over zijn, ik ben nog kanidaat.

Alvast bedankt.

Link naar reactie

ben juist de bus gaan halen... ..

5L... . tiktiktik tik das dan 108 EUR (maar in't frans dan)

Pardon, gisteren aan de telefoon was het maar 90 EUR, zijn het dagprijzen gelijk het goud dan?

2de verkoper, klopt ik had u aan de lijn en heb u direct 10% korting gegeven... klint al beter...

tiktiktiktiktik das dan 97.51 EUR... Heu pardon 90 dacht ik... jaja maar das zonder btw.

HOE prijzen is altijd BTW in! jamaar wij zijn een groothandel (klopt) wij werken vooral met professionals en dat is altijd prijs zonder btw...

Pfff allez betaald en weg.

Dus heren om just te zijn is het 97,51/5=19,502

Stuur me een mail of PM om af te spreken

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...