Ga naar inhoud
Vespaforum.be

old timer


exo

Aanbevolen berichten

Hey guys and dolls,

Denkelijk is er al over gechat maar toch nog eens posten.

Ben van plan om een oude volledig opgelapte vespa of lambretta te kopen.Kan er ie mij wat adressen(ergens int antwerpse) dr geven,wat kan het kosten en zijn ze te betrouwen?

Thanks

geo

Link naar reactie

in Herent, voor de puristen niet zo heel ver van Antwerpen, zitten een paar vriendelijke broertjes. Voor 3000 EUR heb je daar een "opgelapte" Vespa

NOT!!!!!!!! BLIJF DAAR WEG. Het is al top dat je eerst hier om raad komt vragen en niet eerst brol koopt en dan pas om hulp gaat roepen.

Link naar reactie

Ik ken 'ie' niet, snap 'dr' niet en ik zou niet snel met een oldtimer scooter handelaar 'betrouwen', zitten toch wat aparte figuren tussen hoor :P

Lambrettafinder en Maskes Klassiekers bijvoorbeeld :)

Link naar reactie

en in het najaar als de zon wat lager hangt en de schaduwen wat langer worden... ...

bij Jan, Classic Scooter.

Link naar reactie

Als het teveel is voor meneer ... koop u en wrak en bouw hem zelf op .

Dan zal je merken hoeveel tijd en geld je er zelf moet insteken !

Of koop iets nieuwer ... vaak lopen die oude dingen vast/stil en als je der zelf niet aan kunt sleutelen dan krijgen wij binnenkort weer ... " mijne oldtimer is stuk en wie wil hem maken ??? " Onze antwoorden zullen dan beantwoord worden met " die zijn te duur , wie weet iemand die dit goedkoper kan ??? "

Just of just !!!

Link naar reactie
Hoeveel vragen ze daar ongeveer? vorige maand ben ik bij Lambrettafinder geweest...vraagprijs min 5000euro pffff veel te veeeel!

er staat nu een mooie Acma 125cc te koop (zie website) voor maar 3.800 euro

Link naar reactie

Misschien eerst een rondzoeken en bedenken wat je precies wil (prijzen verschillen nogal per model), hoeveel je zelf wilt doen (restaureren, onderhoud, niets), of een oldtimer wel iets voor je is (of beter een nieuwe PX) en wat je budget is.

Link naar reactie
Mijne gebuur zou de zijne willen verkopen.Ene VBB 1962 dacht ik. Tip-top in orde en zeer weinig mee gereden. HIj is op zoek naar een Faro Basso. Zijn vraagprijs is rond de 3000 euro.

en gekocht in Hever zeker ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...