Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa GTS 250 autostrade


pixelranger

Aanbevolen berichten

Ik zal idd de eerste 1000km op de gewone weg afleggen.

Gisteren 100km gereden aan een gemiddelde van 60 km/u.

Zalig was het.

Alleen wat last van windstoten gehad.

Volgende week is het windscherm binnen en zal dat iets comfortabeler zijn denk ik.

greetz

Link naar reactie

doe soms de E313 met px200 blokje en ben zeker niet de traagste van den hoop, te vergelijken met de trips die ik ooit maakte met een standaard kever van 73.

je kan dus gerust op een autostrade mee, maar wees zuinig op de inhaalbeurten, hou voldoende afstand en denk mee in de plaats van de wagens rondom jou!

Link naar reactie

Rij meerdere keren per week naar het werk van antwerpen naar brussel via e19 me ne GTS125. In het begin vond ik autostrade redelijk stresserend , zeker bij veel wind , maar da ga wel weg :) Den auto komt wel ni veel meer buiten ...rij nog liever op autostrade in vrieskou dan dak in de kakfile moet zitten.

Link naar reactie

Mijn GTS 125ie Super houdt in vanaf 115 km/u op de teller. Ik denk dat de elektronische snelheidsbegrenzer zijn werk begint te doen. Op de GPS rijdt je dan net boven 100 km/u.

Wil je sneller dan zal je in een 250cc of 300 cc moeten investeren

Link naar reactie
Rij meerdere keren per week naar het werk van antwerpen naar brussel via e19 me ne GTS125. In het begin vond ik autostrade redelijk stresserend , zeker bij veel wind , maar da ga wel weg :) Den auto komt wel ni veel meer buiten ...rij nog liever op autostrade in vrieskou dan dak in de kakfile moet zitten.

Rij je dan zo lang vol gas? Kan dat geen kwaad?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...