Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nieuwe px 125


sprangers_stefan

Aanbevolen berichten

En, wordt het steeds leuker? Ik heb dezelfde overgang gemaakt maar toch een jonge 2dehands gevonden. Een van de redenen voor die 2dehandse was (behalve uiteraard de prijs) het 20 tot 25% minder vermogen bij de nieuwe tov de vorige. Zou je dat voelen? ik hoop ooit eens te kunnen vergelijken...

Link naar reactie

wat kan je er aan doen?

afstellen ofzo, of is dit direct via een andere uitlaat ed.

ik val iets minder stil,maar mijn verbruik ligt redelijk hoog.Ik denk dat dit te maken heeft met mijn beginnende rijstijl.

maar ik hou hier wel meer van dan het rijden met gts, hopenlijk kan ik deze zomer een ritje meedoen, met anderen.

Link naar reactie

Ik ben daarstraks eens gepasseerd aan de vitrine van De Pauw om eens te kijken naar de nieuwe.

Dat zit blijkbaar allemaal op de uitlaat, dus die vervangen zal wel al een eind helpen.

Onder je zadel zit waarschijnlijk nog een luchtfilter die er ook uit mag (waar je zadel met 3 bouten vast zit).

Als je een andere uitlaat steekt moet je waarschijnlijk ook nog je sproeier vergroten in je carburator.

Allemaal makkelijke ingrepen.

Groetjes,

Jan

Link naar reactie

zou je hem niet best zo'n 1000 km rustig inrijden met de huidige originele set-up

pas daarna aanpassingen doen

Link naar reactie
Ik zou alles direct aanpassen,te veel filterkes is ook niet goed volgens mij ;-)

daar heb je een punt, alleen kan hij dan wel problemen krijgen met garantie vrees ik

Link naar reactie

eerst garantie uitrijden , dan pas peper en zout toevoegen .Want als ge iets voorkrijgt tijdens uw garantie en er zijn dingen niet meer orgineel , bey bey garantie

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...