Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Akrapovic voor GTS ??


ducmulti1200

Aanbevolen berichten

Hebben jullie de "Nieuwe" REMUS voor GTS gezien,,, WOW !!!

400,- UURO!!!

Groet,AJ

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

staat er nu ook onder. Ook grijze letters. Beetje meer pit toch. mooi diep geluid redelijk stil in lage toeren... 'normaal geluid' bij normale toeren, super vet geluid bij volle petrol. Dus is nog heel goed mee te rijden zonder al te veel op te vallen. geeft wel wa meer trillingen.

opgelet voor degene die 'm via ebay wil kopen, aan het inlaatstuk is een 3digit code geponsd ter controle van grijze verkoop en indien niet correct kan dit tot verval vd garantie leiden !

Link naar reactie

Ik zou de akra ook heel graag onder mijn gts250 willen hebben. Een paar dagen geleden zag ik een 300 rijden met een andere uitlaat. Ik meen echter dat het een Leovinci was. Je hebt die klassieke chrome versie maar die vind ik spuuglelijk. Het geluid was echt wel vet. Langs de andere kant is 400 euro wel heel veel geld vind ik. Wat zijn allemaal de verschillende optie wat uitlaten betreft onder de gts?

Alvast bedankt

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 1 jaar later...
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Hello,

Ik heb sinds vorige week ook een akra. Onder mijn gts super 125ie

Nu heb ik de volgende vraag...

Ik merk eigenlijk dat de Vespa nu trager is... Eerst haalde ik alleen zittend snelheden tot 118 (op het Vespa klokje)

En sinds de akra. Er onder zit kom ik maar net aan 110-112 (bergaf haal ik de 118 wel nog, tot begrenzer opspringt)

Ook verbruikt de Vespa ietsjes meer...

Zijn er hier nog personen met de zelfde ondervindingen?

Thanksss

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Ik rij zelf met een GTS SS, mijn buur heeft een nieuwe GTS gekocht...

 

Bij hem zit er een Acro onder, ik heb gekozen voor de originele uitlaat gezien ik vind dat deze op zich al een leuk geluid maakt...

 

Gisteren samen even gaan rijden en eigenlijk valt het qua prestaties op dat beide Vespa's even snel accelereren en even snel rijden.  Wanneer we van 80 naar topsnelheid gingen ( bij tegenwind ) kon mijn buur zelfs even niet mee...

 

Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat ik dus in de komende periode geen dure uitlaat koop, kosten-baten is conclusie snel gemaakt vind ik...

 

Alhoewel ik wél vind dat zo'n Acro véél mooier is op een SuperSport dan de originele uitlaat

Link naar reactie
  • 2 weken later...

mooie uitlaat, past zéér goed onder die super !!

alleen zonder DB killer, hoho ! daarom heb ik mijn DB killer ook laten zitten in mijn GPR uitlaat + ik dacht van mijn 125cc met zo'n zwaar geluid... dat is meer "show" dan "go" :-)

bij mij heeft de GPR wel wat afgedaan, iets meer power, vooral bij het hernemen.

topsnelheid is nu wel moeilijker te halen(go figure) maar ik rijd toch amper harder als 90 dus het boeit mij niet zo.

heb je de ECU gereset nadat de uitlaat gemonteerd is geweest ?

bij mij was dat ook db-killer eruit en ging als een speer naar de top

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hello,

Ik heb sinds vorige week ook een akra. Onder mijn gts super 125ie

Nu heb ik de volgende vraag...

Ik merk eigenlijk dat de Vespa nu trager is... Eerst haalde ik alleen zittend snelheden tot 118 (op het Vespa klokje)

En sinds de akra. Er onder zit kom ik maar net aan 110-112 (bergaf haal ik de 118 wel nog, tot begrenzer opspringt)

Ook verbruikt de Vespa ietsjes meer...

Zijn er hier nog personen met de zelfde ondervindingen?

Thanksss

 

Hello,

Ik heb sinds vorige week ook een akra. Onder mijn gts super 125ie

Nu heb ik de volgende vraag...

Ik merk eigenlijk dat de Vespa nu trager is... Eerst haalde ik alleen zittend snelheden tot 118 (op het Vespa klokje)

En sinds de akra. Er onder zit kom ik maar net aan 110-112 (bergaf haal ik de 118 wel nog, tot begrenzer opspringt)

Ook verbruikt de Vespa ietsjes meer...

Zijn er hier nog personen met de zelfde ondervindingen?

Thanksss

is door de db killer

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...