KaBé Geplaatst: 25 maart 2011 Delen Geplaatst: 25 maart 2011 Past deze op alle GTS'en ? Link naar reactie
janjuleke138 Geplaatst: 25 maart 2011 Delen Geplaatst: 25 maart 2011 ZALIG! Just like the big boys! Link naar reactie
elcolonel Geplaatst: 30 maart 2011 Delen Geplaatst: 30 maart 2011 Wreed content van deze uitlaat, great sound.-) Link naar reactie
ePit Geplaatst: 31 maart 2011 Delen Geplaatst: 31 maart 2011 Akropovic heeft ook een versie voor GTS 125ie super en de uitlaat staat perfect in lijn met de rest van de Vespa. (Dit kan niet van alle andere uitlaten gezegd worden) "SLIP-ON STREET LEGAL EXHAUST SYSTEM for the VESPA GTS 125 i.e Super (2009 - 2011)" http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/vespa/model/gts-125-ie-super-2009-2011/slip-on-fececa8e66/ Link naar reactie
dave_turbo Geplaatst: 1 april 2011 Delen Geplaatst: 1 april 2011 Bangeijke uitlaat!!! Link naar reactie
AJ Geplaatst: 8 april 2011 Delen Geplaatst: 8 april 2011 Hebben jullie de "Nieuwe" REMUS voor GTS gezien,,, WOW !!! 400,- UURO!!! Groet,AJ Link naar reactie
Vepsam Geplaatst: 8 april 2011 Delen Geplaatst: 8 april 2011 AJ, bedoel je die met het zwarte eindstuk? Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 18 oktober 2011 Delen Geplaatst: 18 oktober 2011 staat er nu ook onder. Ook grijze letters. Beetje meer pit toch. mooi diep geluid redelijk stil in lage toeren... 'normaal geluid' bij normale toeren, super vet geluid bij volle petrol. Dus is nog heel goed mee te rijden zonder al te veel op te vallen. geeft wel wa meer trillingen. opgelet voor degene die 'm via ebay wil kopen, aan het inlaatstuk is een 3digit code geponsd ter controle van grijze verkoop en indien niet correct kan dit tot verval vd garantie leiden ! Link naar reactie
Wimper Geplaatst: 21 oktober 2011 Delen Geplaatst: 21 oktober 2011 Ik zou de akra ook heel graag onder mijn gts250 willen hebben. Een paar dagen geleden zag ik een 300 rijden met een andere uitlaat. Ik meen echter dat het een Leovinci was. Je hebt die klassieke chrome versie maar die vind ik spuuglelijk. Het geluid was echt wel vet. Langs de andere kant is 400 euro wel heel veel geld vind ik. Wat zijn allemaal de verschillende optie wat uitlaten betreft onder de gts? Alvast bedankt Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 21 oktober 2011 Delen Geplaatst: 21 oktober 2011 leovinci, remus, http://www.youtube.com/watch?v=t89rqWkk4ZM vanhasselt, akrapovic, scorpion, TiForce Dam PM GPR http://www.youtube.com/watch?v=4c16sWjvtSg&feature=related Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 18 januari 2012 Delen Geplaatst: 18 januari 2012 Die Akrapovic uitlaat is niet compatibel met de chrome valbaren, begrijp ik dit goed, of is het enkel maar dat chrome stukje dat op de uitlaat gemonteerd is? Bijkomend nog ... Wat wint ge buiten een prachtig geluid? Link naar reactie
S rider Geplaatst: 18 januari 2012 Delen Geplaatst: 18 januari 2012 IDD en zeker de remus IN FULL CARBON, dat is eens iets anders Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 18 januari 2012 Delen Geplaatst: 18 januari 2012 Die Akrapovic uitlaat is niet compatibel met de chrome valbaren, begrijp ik dit goed, of is het enkel maar dat chrome stukje dat op de uitlaat gemonteerd is?Bijkomend nog ... Wat wint ge buiten een prachtig geluid? veel vibraties en een weinigje prestaties Link naar reactie
Killer-Bug Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Weet iemand het adres van die van Tempel Genk ? Zou me zo een Akraprovic willen aanschaffen . Greetz Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 google is your best friend. http://www.tweewielshop.be/ Link naar reactie
erikm Geplaatst: 17 maart 2013 Delen Geplaatst: 17 maart 2013 Is die uitlaat ook voorzien van een dichting ? Link naar reactie
Duqfab Geplaatst: 15 juli 2013 Delen Geplaatst: 15 juli 2013 Hello, Ik heb sinds vorige week ook een akra. Onder mijn gts super 125ie Nu heb ik de volgende vraag... Ik merk eigenlijk dat de Vespa nu trager is... Eerst haalde ik alleen zittend snelheden tot 118 (op het Vespa klokje) En sinds de akra. Er onder zit kom ik maar net aan 110-112 (bergaf haal ik de 118 wel nog, tot begrenzer opspringt) Ook verbruikt de Vespa ietsjes meer... Zijn er hier nog personen met de zelfde ondervindingen? Thanksss Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 20 juli 2013 Delen Geplaatst: 20 juli 2013 Idem met Remus mijn 125 IE, de vrouw rijd me vlot voorbij met haar standaard uitlaat op max speed met haar 125 IE Link naar reactie
ringo Geplaatst: 4 september 2014 Delen Geplaatst: 4 september 2014 Ik rij zelf met een GTS SS, mijn buur heeft een nieuwe GTS gekocht... Bij hem zit er een Acro onder, ik heb gekozen voor de originele uitlaat gezien ik vind dat deze op zich al een leuk geluid maakt... Gisteren samen even gaan rijden en eigenlijk valt het qua prestaties op dat beide Vespa's even snel accelereren en even snel rijden. Wanneer we van 80 naar topsnelheid gingen ( bij tegenwind ) kon mijn buur zelfs even niet mee... Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat ik dus in de komende periode geen dure uitlaat koop, kosten-baten is conclusie snel gemaakt vind ik... Alhoewel ik wél vind dat zo'n Acro véél mooier is op een SuperSport dan de originele uitlaat Link naar reactie
welderke ~~GT125 Geplaatst: 15 september 2014 Delen Geplaatst: 15 september 2014 mooie uitlaat, past zéér goed onder die super !! alleen zonder DB killer, hoho ! daarom heb ik mijn DB killer ook laten zitten in mijn GPR uitlaat + ik dacht van mijn 125cc met zo'n zwaar geluid... dat is meer "show" dan "go" :-) bij mij heeft de GPR wel wat afgedaan, iets meer power, vooral bij het hernemen. topsnelheid is nu wel moeilijker te halen(go figure) maar ik rijd toch amper harder als 90 dus het boeit mij niet zo. heb je de ECU gereset nadat de uitlaat gemonteerd is geweest ? bij mij was dat ook db-killer eruit en ging als een speer naar de top Link naar reactie
welderke ~~GT125 Geplaatst: 30 september 2014 Delen Geplaatst: 30 september 2014 Hello, Ik heb sinds vorige week ook een akra. Onder mijn gts super 125ie Nu heb ik de volgende vraag... Ik merk eigenlijk dat de Vespa nu trager is... Eerst haalde ik alleen zittend snelheden tot 118 (op het Vespa klokje) En sinds de akra. Er onder zit kom ik maar net aan 110-112 (bergaf haal ik de 118 wel nog, tot begrenzer opspringt) Ook verbruikt de Vespa ietsjes meer... Zijn er hier nog personen met de zelfde ondervindingen? Thanksss Hello, Ik heb sinds vorige week ook een akra. Onder mijn gts super 125ie Nu heb ik de volgende vraag... Ik merk eigenlijk dat de Vespa nu trager is... Eerst haalde ik alleen zittend snelheden tot 118 (op het Vespa klokje) En sinds de akra. Er onder zit kom ik maar net aan 110-112 (bergaf haal ik de 118 wel nog, tot begrenzer opspringt) Ook verbruikt de Vespa ietsjes meer... Zijn er hier nog personen met de zelfde ondervindingen? Thanksss is door de db killer Link naar reactie
Trickerfinger Geplaatst: 9 oktober 2014 Delen Geplaatst: 9 oktober 2014 Iemand ervaring met de Db-killer eruit te krijgen? Schroef is eruit, krijg er alleen geen beweging in... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.