Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Akrapovic voor GTS ??


ducmulti1200

Aanbevolen berichten

Correct :-)

Allen op deze foto staat hij met grijze belettering, denk voor Europa dat het de gekleurde belettering is !!

Heb deze besteld bij MOTO's Hautekiet te Ruddervoorde ! Vanaf maart gaan zij ook Vespa verdelen wegens de fusie van Aprillia en Piaggio !!!

Kostprijs 374,16 + btw = 452,73 Neuro's :-(

Vraagje ? Hoe kan ik een foto meesturen met een bericht , of een pdf http://www.akrapovic.com/typo3conf/ext/user_products/mod1/uploads/products/slip_on_street_legal_exhaust_system_for_the_vespa_gts_300/ve_gts_300_08_2011_so.pdf

Link naar reactie

Pepone !! Btw inbegrepen ? Want heb zitten zoeken op internet... e-bay en dergelijke, goedkoopste was 395 € zonder verzending... Koop ze dan liever hier, zonder risico op beschadiging of zo, of in het slechtste geval nooit één zien ...!!!?? :-(

Over welke dealer heb je het?

Hopelijk is hij morgen binnen :-)))

Link naar reactie

Het verschil kan je amper waarnemen zo, ga volgende week eens met wat vrienden die met dezelfde vespa rijden , de één origineel, de ander met een Leovinci het verschil eens testen...

Qua geluid klinkt hij zonder db-killer echt wel vet :-) , maar voor dagelijks gebruik opteer ik met...

Het is een prijzige uitlaat, maar klinkt zeer mooi en is van prachtige kwaliteit en afwerking !!!!

Link naar reactie

mooie uitlaat, past zéér goed onder die super !!

alleen zonder DB killer, hoho ! daarom heb ik mijn DB killer ook laten zitten in mijn GPR uitlaat + ik dacht van mijn 125cc met zo'n zwaar geluid... dat is meer "show" dan "go" :-)

bij mij heeft de GPR wel wat afgedaan, iets meer power, vooral bij het hernemen.

topsnelheid is nu wel moeilijker te halen(go figure) maar ik rijd toch amper harder als 90 dus het boeit mij niet zo.

heb je de ECU gereset nadat de uitlaat gemonteerd is geweest ?

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...