Ga naar inhoud
Vespaforum.be

sito of sito + voor LML


beer

Aanbevolen berichten

Heb vorige week nieuwe LML gekocht (Euro 3)

Heb al op forum kunnen terugvinden wat je best doet om scooter terug 'normaal' te doen rijden. (sproeiers en luchtfilters)

Nu twijfel ik alleen nog als ik een sito of sito+ moet steken. Maakt dit enig verschil op een originele cilinder met originele carburatie?

Iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt.

Link naar reactie

wil je standaard geluid, neem dan een sito, een originele PX125 uitlaat of een PEP 2.0

wil je meer herrie, dan kan je voor een sito+, simonini, etc... gaan

Link naar reactie

Ok, bedankt. Had al door dat de sito + meer lawaai maakt maar levert deze op een originele cilinder meer vermogen dan een gewone sito?

Heb op forum al gelezen dat men voor de sito+ een 100 sproeier voorschrijft maar op Engelse LML site spreekt men enkel van sito en niet van sito+, vandaar.

Link naar reactie

ik heb er een 4 tal te koop (uitlaten) splinternieuw ,zaten bij nieuwe lml motor ;nog in verpakking

Link naar reactie

@Gunter: had deze ook al opgemerkt, ziet er echt lekker uit maar vrees dat het meer op hoge toeren is afgestemd en dit is nu juist niet mijn bedoeling. Ben op zoek naar veel koppel op lage toeren. Dat is ook de reden waarom ik zo aan de sito+ twijfel gezien men daar spreekt over expansie uitlaat en volgens mij betekent dit vermogen bij hoge toeren of ben ik mis?

Link naar reactie
@Gunter: had deze ook al opgemerkt, ziet er echt lekker uit maar vrees dat het meer op hoge toeren is afgestemd en dit is nu juist niet mijn bedoeling. Ben op zoek naar veel koppel op lage toeren. Dat is ook de reden waarom ik zo aan de sito+ twijfel gezien men daar spreekt over expansie uitlaat en volgens mij betekent dit vermogen bij hoge toeren of ben ik mis?

Ik weet iemand die die uitlaat op een standaard 200blokje heeft.

Het zou wat te vergelijken zijn met een pep uitlaat en die geeft ook wat meer koppel op lage toeren.

Link naar reactie
Er zijn er hier op het Forum die al teruggekomen zijn van hun beslissing om een Sito+ te steken, wegens te veel lawaai...

Het lawaai stoorde mij niet zo erg, maar wel het roesten terwijl je er naar kijkt.

Link naar reactie

binnenkort hangt er onder mijn PX200 een SIP Road als test, ik hou jullie zeker op de hoogte.

persoonlijk stoort het geluid van een Sito+ mij ook niet maar inderdaad eerder het roesten.

Link naar reactie
Die SIP Road zou zelfs beter zijn dan de PEP PLUS 2.0 (van horen zeggen hé ;-) )

Als de prijs van die SIP Road dan nog lager is dan een PEP dan is't goed hé. :-)

*edit* de SIP Road is dus inderdaad goedkoper dan de PEP PLUS 2.0

http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/24165000/Racing+exhaust+SIP+ROAD+for.aspx

http://www.pep-parts.com/shop/03c198994e0d63d25/03c1989a16111f305/02c66b9acf0b7a801.php

En je moet niet alles geloven wat ze u vertellen hé. Dat is maar verkoperspraat van die SIP handelaar. LOL

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...