Ga naar inhoud
Vespaforum.be

aankoop 125 GT


Gerard Presley

Aanbevolen berichten

Een maand en half geleden een 125 GT R ook van da jaartal geloof ik , gekocht bij slegers voor een maat van mij. 800€... startte direkt en schakelde goed , motor proper en droog.

Alleen wa problemen met de inschrijving , maar daar wordt aan gewerkt

( Alleen een Copie met stempel van gelijkvormigheidsattest Italie)

Lijkt me wel een eerlijke kerel.

Link naar reactie

vandaag gebeld met Douane Mechelen en ze vragen een verkoopsovereenkomst met Italiaanse verkoper

(mag onderhands opgesteld worden) en een gelijkvormigheidsattest

(mag kopie zijn maar moet een originele stempel op staan van het Italiaanse ministerie van transport), indien ik hem zelf wil inschrijven (wat altijd het geval is bij Sleghers dacht ik). Deze papieren krijg ik allemaal mee ginder?

Ik ga zaterdag eens zien bij Henri, kzal wel iets laten weten als ik mn goesting gevonden heb. Niemand ervaring met specifieke nadelen of kinderziektes van dit model?

(zaken waarbij dees modelleke zeker moet op gelet worden bij inspectie)

Al nen dikke merci voor de reactie eh gaste.

Link naar reactie

Vandaag gaan zien bij Sleghers, stond 1 vespa 125GT van '68, enkele gaten in de vloerplaat, was enkel nog in eerste en libre te krijgen,

was overspoten lang lang geleden, kmtrique stuk, voorste en achterste licht stuk, rechterwang zat vast, zat een knik in het beenschild (wslk ongeval) en was vooraan het beenschild net achter het voorspatbord 'bijgewerkt'. Vraagprijs € 750. (Niet gekocht dus)

Ben ginder wel aan de praat geraakt met mr Di Pietro van Maasmechelen; iemand ooit gehandeld met mr Di Pietro, en zo ja, welke ervaring?

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

whehe - het gaat over een scooter uit '68 en jij hebt er 1 uit 2007 en het topic is uit 2005 (toen een gt uit '68 blijkbaar nog betaalbaar was en slegers ook al niet te vertrouwen qua papierhandel - those were the days)... Je las dat allemaal en toch dacht je: de perfecte thread om een vraag over een navigatie te stellen... Hmmmm, je bent voor dit draajde wel een klein beetje offtopic!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...