Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Deugnieten Rit, 2de editie


lucy van pelt

Aanbevolen berichten

Het kan wel zijn dat ik ook afkom want vorig jaar was het toch wel de moeite. Het leuke aan deze rit is dat je niet perse met heel die bende (plastics, etc..) moet meerijden, maar op je eigen SNELheid de route kan afleggen. Het gaat daar weer een race'ke worden. Ik zal de mannen van Primavera maar alvast waarschuwen. :-)

Link naar reactie
Erix, rij jij dit jaar maar eens met die "plastics" mee, vorig jaar kon je toch niet volgen

Vorig jaar was ik er ook met mijne krotbak hé, dit jaar met de Hotrod (de gekittelde Lammy).

En hoezo niet kunnen volgen, ik moest constant stoppen voor jullie omdat er altijd wel iemand panne had (of iets anders zoals een vlieg in zijn oog). LOL

Het was eigenlijk wel jammer dat er niemand van Primavera aanwezig was op de LCB king of the Hill race in d'Ardennen, dat was pas racen. :-)

Link naar reactie
Het was eigenlijk wel jammer dat er niemand van Primavera aanwezig was op de LCB king of the Hill race in d'Ardennen, dat was pas racen. :-)

Blade was daar toch !

Link naar reactie
Het was eigenlijk wel jammer dat er niemand van Primavera aanwezig was op de LCB king of the Hill race in d'Ardennen, dat was pas racen. :-)

Blade was daar toch !

Vooral de zaterdag, die laatste 30 km naar Bouillon die ik met Tim en Patrick heb gedaan... Op kop gereden, altijd voluit, met regelmatig demper langs rechts en pikkel langs links aan de grond in de bochten... Dat was rijden om de blok kapot te rijden, maar hij heeft het volgehouden mijne SIL GP200 :-)

En het beste was nog dat we maar 5 min later aankwamen als degenen die de grote weg rechtstreeks naar Bouillon hadden genomen. Den Tim spreekt er nog altijd van denk ik...

Link naar reactie

Allez nog ene nacht slapen en het is zover.

Het schijnt dat er na vandaag geen regen meer over is, dat gecombineerd met een zonnedans van ons Katleen en da komt dik in orde;

Dus tot morgen allemaal!!

Link naar reactie

In naam van VCL wil ik dolgraag alle mensen die ondanks de dreigende weersvoorspelling zijn afgezakt naar Haasrode voor de start van onze rit, hartelijk bedanken. We hopen dat jullie allemaal genoten hebben van het uitgestippelde parcours, de ontvangst, de paella achteraf...maar eerlijk is eerlijk, het is dankzij de dikke 100 deelnemers dat deze "onweersdag" de stempel "geslaagd" krijgt.

We hebben nog een aantal toffe tombolaprijzen die nog naar hun nieuwe eigenaar moeten. Morgen zetten we al deze prijzen en de winnende lotjes online op onze site, www.vespaclubleuven.be

't Was een fijne vespadag,

Groetjes,

Heidi

Link naar reactie

Spijtig dat ik net deze rit moest missen :-( , maar soms moet er ook gewerkt worden..

Ik hoor van onze clubleden niets dan positieve reacties , er staat zelfs een mooi verslag op onze startpagina ( www.vespaclubdiest.be ), de foto's zullen zeker volgen.

Tot op een van devolgende ritjes

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...