Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zo maar


frutsab

Aanbevolen berichten

Hoi Forumgangers

Alhoewel ik door ziekte zo'n 6 maanden de gladde paden van dit forum niet kon of wou betreden maak ik van deze namiddag gebruik om rustig terug even een kijkje te komen nemen.

In juni maakte ik met Sabine een schitterende 16-daagse trip "op de wilden boef" op een gehuurde Piaggio doorheen gans Sicilië. Na zo'n 1800 kilometers heb ik uiteindelijk besloten om bij onze thuiskomst medische hulp te zoeken en ook te aanvaarden.

In een latere fase post ik van deze trip nog wel enkele leuke foto's. Wie Sicilië op een huurscooter wil bezoeken mag steeds contact met me opnemen - 't is een echte aanrader.

Ik zal daarom nog niet onmiddellijk terug dagelijks of frequent op het forum verschijnen maar ik houd er aan om alle anciens én de nieuwelingen vanalles te wensen.

In die vanalles zijn begrepen :

- een leuke (en voor de liefhebbers een witte) kerst;

- een fantastisch en spetterend "van-oud-naar-nieuw";

- een mega (of maak er gerust een terra van) 2011;

- weinig of liefst helemaal geen ongevallen met jullie wespen;

- weinig brokken of technisch onheil en de hieraan verbonden kosten;

- veel tuning- en sleutelgenot;

- een super barn find of dé aankoop die je ooit wou doen;

- leuke ritten in groep of en petit commité;

- veel lol, gezwans en gedoe op dit forum en ver daarbuiten;

- een goe of een nieuw lief of kleinmannen;

- hete, stomende sex (uiteraard ook alleen voor de liefhebbers);

- gezondheid en vriendschap;

- ...

Uiteraard wensen we dit niet enkel aan jullie maar ook aan partners, echtgenote(n)(s), lieven, aanhouders en aanhoudsters en aan al die jullie lief zijn.

Geniet van de laatste dagen van 2010 waarbij ik hoop dat al het leuke en plezante van dit jaar ook in 2011 mag voorbij komen.

Rest me om nog even de Vespisten van dit forum te bedanken die me in die 6 maanden telefoneerden, sms-ten, mailden of die gewoon op een toffe manier contact hebben gehouden om me net op die gepaste momenten dat riempje onder 't hart te proppen - nen helen dikke mersie ...

Omdat Sabine einde juni een nieuwe Vespa kocht ('k weet het ... ne plastic "S" !) doen we het rustig aan. Al doende leert ze bij en de kilometers tikken stilletjes aan bij op het tellertje.

Hopelijk heeft zij tegen dat het goeie weer begint voldoende rij-ervaring en ben ik voldoende op mijn positieven om met elkaar (of in groep) terug volop te genieten van twee- en viertakt :-)

Aan IEDEREEN ... Geef er een goei lap op de komende dagen en tot binnenkort

Toffe greetz van Sabine en Frutsab

Link naar reactie

Frutsab, blij je terug te horen en fijne eindejaarsdagen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Van mij hier ook een blij weder-horen. Ik heb je voor de zomer een paar keer proberen te bereiken, zonder resultaat. Leek alsof je van de aardbol verdwenen was. In ieder geval men beste wensen, en een goede gezondheid toegewenst.

Bel me, schrijf me, laat me vlug iets weten, dat we snel nog eens kunnen afspreken he!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...