Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Meet & Greet & All Nighter Aarschot


kurt007

Aanbevolen berichten

't is zover. nog een tasje koffie en we vertrekken om de boel mee recht te zetten.

En weerberichten kloppen, de zon is al volop aan het schitteren ;0)

Link naar reactie
Inderdaad, een paar zeer mooie dingen gezien!!

Van wie is die groene primavera?

Je vindt hem hier: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150197846207477.311588.528732476&l=f251717201

Er zat zo'n raar snoetje op.

Btw, de rondrit heb ik nog niet aangedurfd maar ik ben toch blij dat mijn klein rood primavera'tje zijn eerste doop (verder rijden dan het straatje hier) achter de rug heeft ;-)

Als er echt een club opgericht zou worden van de Small Inches, dan horen we dat graag en hebben mijn vriend en ik zeker interesse.

En voor de organisatoren; ik ben kei-jaloers op die mooi kleie ronde "small inch" stickertjes dus als jullie er eentje over hebben en, nog belangrijker, als jullie vinden dat die op mijn Vespa'ke mag prijken, dan hoor ik graag hoe ik eraan kan geraken.

Thanks a lot in ieder geval!

Voor mij ook zo een sticker :P

Was de moeite! Mooie exemplaren... :D

Wel spijtig dat ik ulle smoel niet 'herken' :P

Groeten, en tot de volgende.

Link naar reactie

Inderdaad, een paar zeer mooie dingen gezien!!

Van wie is die groene primavera?

Je vindt hem hier: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150197846207477.311588.528732476&l=f251717201

Er zat zo'n raar snoetje op.

Btw, de rondrit heb ik nog niet aangedurfd maar ik ben toch blij dat mijn klein rood primavera'tje zijn eerste doop (verder rijden dan het straatje hier) achter de rug heeft ;-)

Als er echt een club opgericht zou worden van de Small Inches, dan horen we dat graag en hebben mijn vriend en ik zeker interesse.

En voor de organisatoren; ik ben kei-jaloers op die mooi kleine ronde "small inch" stickertjes dus als jullie er eentje over hebben en, nog belangrijker, als jullie vinden dat die op mijn Vespa'ke mag prijken, dan hoor ik graag hoe ik eraan kan geraken.

Thanks a lot in ieder geval!

Link naar reactie

Jawadde, 't was weer in orde...

Vertrokken onder een stralende zon en dit maal zonder problemen Aarschot bereikt waar we het laatste stukje werden begeleid door een paar mannen van de "small inches" of primavera.

Werkelijk alles was voorzien: hamburgers, frieten, drank,...

Om 2.30u vertrokken voor de rondrit maar na een paar km plots het (reeds) bekende geluid van een falende koppeling.

Geen probleem, koppeling gedemonteerd en het losse stuk eruit gehaald samen met al de veren en koppelingsplaten.

Geprobeerd om de koppeling opnieuw ineen te steken, maar zonder spanvijs was dit niet evident (lees: ging niet).

Plots stopt er een oudere man op een witte Sym. Hij ziet de brokstukken liggen en vraagt "koppeling kapot?"

Blijkt dat hij in de buurt woont en ook toevallig een spanvijs liggen heeft. Terwijl hij de spanvijs haalt merk ik dat de koppelingskorf ook nog op verschillende plaatsen gebarsten is.

Als de man terugkomt toon ik hem de scheuren. Da moe getet worden zegt hij. Euh, watte? Getet, herhaald hij.

François die bij mij gebleven was had het blijkbaar sneller door dat de man met "tetten" puntlassen bedoelde.

Toevallig toch geen lasapparaat thuis, vroeg ik hem? 't Zal nie gemakkleijk zijn maar ik zal proberen zei de man droogweg.

Hij weer weg met zijne Sym en een halfuurken daarna terug met een gelaste koppelingskorf.

De koppeling snel ineengestoken en alles weer gemonteerd.

Toen was er nog één probleemje, ik kon de koppeling onvoldoende aantrekken om deftig te kunnen schakelen. Maar ik kon weer rijden!

Teruggekeerd naar de klinker om de andere mensen van de rondrit op te wachten.

Dan nog de prijsuitreiking afgewacht (Stijn had 2 maal prijs, eenmaal was voor mij voldoende:), en nadien met de SS in de camionet van Raf (waarvoor heel veel dank) tot in Ternat meegereden zodat ik alleen de laatste km's tot thuis moest rijden.

En de koppelingskorf heeft het uitgehouden tot thuis!

Van de rit zelf kan ik niet veel vertellen, maar de organisatie was pico bello!

Zeker voor herhaling vatbaar (hopelijk dan zonder brokken).

't Is toch wel speciaal volk al de kanten van Aarschot, in de goede zin wel te verstaan. Heb me heel goed gamuseerd en serieus wat afgetetterd...

Bedankt mannen van de "small inches" voor deze onvergetelijke dag in veel opzichten.:))

Foto's volgen...

Groetjes, nero.

ps: het gerucht deed daar de ronde dat Erix ipv met de scooter naar Rotterdam is gereden, ik geloof da nie...

Link naar reactie

Idd het was dik inorde , PRIMA !!!

Mooi ritje soms langs stoffige wegen :-) , ook nen dikke mercie aan de wegkapiteinen om gans de bende veilig door het verkeer te loodsen.

En natuurlijk bedankt voor de mooie trofee 'Best plastic'

Tot volgend jaar !!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...