designo Geplaatst: 26 november 2010 Delen Geplaatst: 26 november 2010 Ben gisteren de scooter gaan bezichtigen. Wat blutsen en krassen maar niets extreems, motor startte niet. Dus eigenlijk wel de moeite om een bod te doen. MAAAAR bij controle van het chassis stond er V5A2T**** . Papieren waren niet ter plaatse dus kon ik niet vergelijken. Vespa had een motornummerplaat. Zij kende er natuurlijk niets van. Het gaat om deze: http://www.2dehands.be/motoren/motoren/vespa/primavera-1967-133cc-ingeschreven-als-82435653.html?qq=vespa+primavera&pcpl=&pc_id=&afd= Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 26 november 2010 Delen Geplaatst: 26 november 2010 geen VMA2T dus,maar ne special met ne 125 cc motor in? Of was het een PV motor? Link naar reactie
Didier Wesp Geplaatst: 27 november 2010 Delen Geplaatst: 27 november 2010 heeft bzo te zien wle ne pv stuur, en als er papieren bij zijn waarom staat v5a2t... met 125cc kan hij toch int verkeer brengen, maar k snap wat je bedoelt dit is geen orginele vespa. grtz Link naar reactie
designo Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2010 Is tegenwoordig een beetje het klimaat voor wie een Vespa wilt kopen, vermoed ik. Klopt het chassisnr met de de papieren? Klopt de motor met het chassisnr? Klopt de scooter met het vooropgesteld type... enz. Voor de doorgewinterde Vespist geen probleem, maar het zal maar je eerste koop zijn. Tijd voor een "Manifest ter behoud van de Vespa authenticiteit" (zei 'm na een Pxblok in een GS te lepelen) ) Link naar reactie
nero Geplaatst: 27 november 2010 Delen Geplaatst: 27 november 2010 Dat wil ik met plezier ondertekenen (zei diegene die een vespatronic op zijn SS en GS stak ) ) Groetjes, nero. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 27 november 2010 Delen Geplaatst: 27 november 2010 @Nero: Das niet erg he, das om u vertrouwbaarheid van de motor te verbeteren xD Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.