Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lak gezocht


George Bertram

Aanbevolen berichten

Hou er bij Vespaclassicparts even rekening bij dat het een hoogglans lak is (modern effect) Er werd mij aangegeven op de site dat het originele kleuren zijn... tja maar geen origineel effect dwz het matte zit niet op de lak.

Link naar reactie

@firewall

Ja, Verde Mela is naar mijn weten een originele vespa kleur. Ik had het kleurtje en de kleurcode hier op het forum gevonden (topic Kleurkode Max Meyer). Daarna gaan googlen en de kleurkodelijst gevonden en staat er inderdaad tussen, dus ik neem aan een originele kleur.

Om er en mattingsmiddel doorheen te mengen weet ik nog niet. Misschien eerst eens bezien met proefspuitvlakje.

Ben natuurlijk wel benieuwd hoe dat er dan in het echt zal uitzien..spannend.

Link naar reactie

Hoi,

Mijn PX200e, Word ook VerdeMela,Bouw ik dan op met MatZwart,Logo's,Sticker's,Ect.

Had ooit als eens een Sprint in die kleur...

Vind wel leuke kleur,weet dat niet orgineel is!

Groet,AJ

1290764336-030.jpg

Link naar reactie

Gisteren mijn frame enz. opgehaald bij de zandstraler (in 's Heer Arendskerke - vlakbij Goes). Prima werkje geleverd (alles gestraald en in epoxyprimer gezet voor 210 euro). Gelukkig net bij het rempedaal en zowel links en rechts bij een gat voor de matten een slecht plekje. Dat wordt stukje eruit en stukje erin. Vervolgens goed gaan schuren en plamuren en daarna naar de spuiter. Spuiten doe ik dus niet zelf, want het moet wel wat deftig zijn, anders had ik net zo goed spuitbussen kunnen kopen.

Ben benieuwd. Ik zal tzt wel een topic aanmaken met wat fotomateriaal over het verloop van de restauratie.

En aan iedereen die Verde Mela gaat gebruiken: gewoon doen, mooi kleurtje..

Link naar reactie

Lache he!,Krijgen we een optocht in het Groen...

(Zodra ik foto's heb zal ik ze op "Mijn Topic" plaatsen)

Groet,AJ

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...