Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Topkoffer


pingo

Aanbevolen berichten

een gts topkoffer zal mits wat aanpassingen wle passen op ne lx , en andersom, maar die van die gts is idd groter, dan van ne lx.

het model is verschillend, de grootte en de wijze van monteren

(bij ne gts zitten er 4schroeven in, en ne haak die zich onder het rekje drukt. bij een lx schruift hij met 2 haakjes onder het bagagerek, en zit hij in de middan vast met een grote schroef.

bijde steunen ze met de achterkant tegen de rug van het rekje.)

grtz

Link naar reactie
Probleem is,ik kocht een Vespa Granturismo Helm

en die geraakt niet in de topkoffer van de LX. :(

Een vespahelm past toch onder het zadel van je LX? Dan moet hij toch niet in een topkoffer?

MMm, dat zou me verwonderen. Dan moet die helmbak groter zijn als dat van een GTS. Granturismohelm is met visier. Pingo, hoe zit het met de kleuren? Niet alle kleuren van de LX zijn te verkrijgen voor de GTS.

Link naar reactie

@ DiDier wespje: Bedankt voor de deskundige uitleg.Helaas kreeg ik van mijn garagist te horen dat de GTS koffer niet op de LX past :(

@Veerleo: Helm past mits wat drukken onder het zadel maar ik ben bang dat vroeg of laat mijn slot stuk gaat of mijn helm wordt beschadigd ,dus Wutsie75 heeft gelijk,de helm past eigenlijk niet onder het zadel

@Wutsie75: Ik heb een Touring uitvoering, de kleur is 'Marrone terra di Toscana' de GTS wordt momenteel ook in die kleur gemaakt.

Ik vrees dat er geen oplossing in 't zicht is toch allen bedankt voor jullie reactie's

Groeten,

Joris

PS: @ Nero: Zelfs de wastrommel van mijn wasmachine is te klein,ik krijg die helm niet door dat deurtje :P

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...