Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Goede vespadealer in de buurt van Kontich?


Tommekeeeuh

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ga mij begin volgend jaar een nieuwe vespa GTS aanschaffen. Kan iemand mij helpen voor het vinden van een goede vespadealer bij mij in de buurt?

Ik ben echt nog een leek op dit vlak en zou graag ineens de juiste keuze van vespadealer maken.

Tommekeeeuh

Hoi,

Ik kocht mijn Vespa en mijn vorige Piaggio's bij Moterkid in Edegem.

Ik ben daar heel tevreden over de service.De patoon werkt alleen en heeft verstand van zaken.

Hij vraagt nooit de duurste prijs voor een herstelling of een aankoop en heeft me al verschillende keren thuis (gratis) gedepanneerd wanneer ik weer eens een lekke band had gereden.

Zijn werkplaats oogt een beetje rommelig maar laat je daar niet door afschrikken.

Zelfstandigen die alleen werken hoeven geen personeel te betalen en dan is de financiele druk al wat minder.

Hij is de rustigheid zelve ook nadat de zoveelste snotneus voor een lampje of kabeltje van 2 euro komt zeuren en dit dan nog wil betalen met een bankkaart :)

Dit is mijn ervaring misschien hebben anderen een andere mening.

Veel succes met je zoektocht!

Joris

Link naar reactie
Hey,

Ik ga mij begin volgend jaar een nieuwe vespa GTS aanschaffen. Kan iemand mij helpen voor het vinden van een goede vespadealer bij mij in de buurt?

Ik ben echt nog een leek op dit vlak en zou graag ineens de juiste keuze van vespadealer maken.

Tommekeeeuh

Als ik naar je "woonplaats" Belgie kijk ,dan heb je keuze te over om een goede Vespadealer te vinden bij u in de buurt ;-)

oeps,te vlug gereageerd blijkbaar,titel niet volledig gelezen ;-(

Link naar reactie

@Tom,hoe zou dat komen denk je,bij een vraag of opmerking van een forumlid moet je dikwijls gissen waar ie vandaan is,tis toch geen geheim om je woonplaats of regio te vermelden,dat kan dikwijls helpen bij het vinden van een oplossing,enne...tis Vespa-Viking,niet met ck ;-)

Link naar reactie