Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Goede vespadealer in de buurt van Kontich?


Tommekeeeuh

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ga mij begin volgend jaar een nieuwe vespa GTS aanschaffen. Kan iemand mij helpen voor het vinden van een goede vespadealer bij mij in de buurt?

Ik ben echt nog een leek op dit vlak en zou graag ineens de juiste keuze van vespadealer maken.

Tommekeeeuh

Hoi,

Ik kocht mijn Vespa en mijn vorige Piaggio's bij Moterkid in Edegem.

Ik ben daar heel tevreden over de service.De patoon werkt alleen en heeft verstand van zaken.

Hij vraagt nooit de duurste prijs voor een herstelling of een aankoop en heeft me al verschillende keren thuis (gratis) gedepanneerd wanneer ik weer eens een lekke band had gereden.

Zijn werkplaats oogt een beetje rommelig maar laat je daar niet door afschrikken.

Zelfstandigen die alleen werken hoeven geen personeel te betalen en dan is de financiele druk al wat minder.

Hij is de rustigheid zelve ook nadat de zoveelste snotneus voor een lampje of kabeltje van 2 euro komt zeuren en dit dan nog wil betalen met een bankkaart :)

Dit is mijn ervaring misschien hebben anderen een andere mening.

Veel succes met je zoektocht!

Joris

Link naar reactie
Hey,

Ik ga mij begin volgend jaar een nieuwe vespa GTS aanschaffen. Kan iemand mij helpen voor het vinden van een goede vespadealer bij mij in de buurt?

Ik ben echt nog een leek op dit vlak en zou graag ineens de juiste keuze van vespadealer maken.

Tommekeeeuh

Als ik naar je "woonplaats" Belgie kijk ,dan heb je keuze te over om een goede Vespadealer te vinden bij u in de buurt ;-)

oeps,te vlug gereageerd blijkbaar,titel niet volledig gelezen ;-(

Link naar reactie

@Tom,hoe zou dat komen denk je,bij een vraag of opmerking van een forumlid moet je dikwijls gissen waar ie vandaan is,tis toch geen geheim om je woonplaats of regio te vermelden,dat kan dikwijls helpen bij het vinden van een oplossing,enne...tis Vespa-Viking,niet met ck ;-)

Link naar reactie
Ik had de moterkid (edegem) en kiels rijwielcenter (wilrijk) op het oog. Bij de moterkid staan de moto's voor onderhoud nogal kort op elkaar, en heb een beetje schrik voor krassen. Iemand hier een mening over en/of ervaring mee?

Greetz Tommekeeeuh

Onvoorzichtige mensen zal je overal wel vinden maar ik heb mijn Piaggio's nog nooit bekrast teruggekregen bij Moterkid.

Het staat er idd wel dicht op elkaar maar de baas (of zijn vader) zijn de enige die de scooters binnen en buiten rijden (dus geen nonchalant of onvoorzichtig personeel)

Gr,

Joris

Link naar reactie

Mijn Gts komt van cycle jeep op de Gitschotellei in Borgerhout, ongeveer 10a15 min. met de wesp van centrum Kontich.

Ze zijn daar zeer vriendelijke en hebben geen kapsones. Het is wel geen luxe winkel met 10 verschillende modellen op stock, maar al die lux betaal je er achteraf toch bij als je de op onderhoud moet.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...