Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa club


Alain 068

Aanbevolen berichten

De dichtsbijzijnde club van uit Mechelen is In Leuven(Vespaclub Leuven) dan heb je Antwerpen (Vespaclub Antwerpen en de Antwerpse vespa vrienden).

Verder is er in Boom ook een kroeg waar er regelmatig vesparijders komen,Bar Tabac.

Link naar reactie

Vespa Club Leuven is inderdaad een goed voorstel :-)

Ikzelf ben van Rijmenam, we hebben leden in St. Katelijne Waver, Mechelen, Schriek, Baal, Begijnendijk, Wezemaal, Rotselaar enz... Allemaal gemeentes langs dezelfde kant van Leuven.

Surf gewoon eens naar www.vespaclubleuven.be, dan krijg je meteen een beeld van wie we zijn...

Groetjes,

Heidi

Link naar reactie

Yep, voorzitter en enigste lid van V.C.C.M. (Vespa curry club Mechelen). Helaas is na mijn ongeval het laatste origineel currystuk ook naar de botten. Nieuw kader komt er binnen twee weken aan. Heel veel tijd verloren door een verplichte cursus. Pfff...

Maar de mensen die eens willen samenkomen in Mechelen om wat te brainstormen. Stuur me maar eens een mailtje dan kan ik eens iets organiseren. Het is niet echt mijn bedoeling een eigen club op te richten, want bij die van Leuven, Boom en Antwerpen, Gent,... wordt ik steeds met open armen ontvangen. Maar iemand uit Mechelen om samen naar evenementen te rijden of gewoon eens een ritje maken, lijkt me leuk.

Gtz allemaal, Pieter

Link naar reactie

@ Nero, sorry ben niet mee met de grap, allicht door een afstoempende cursus, waarvan ik morgen nog examen heb.

@ Alain en Joeri, mail volgt ergens dit weekend. (heb mijn mail nog niet gecontroleerd).

Normaal gezien ga ik binnen twee weken naar Rotterdam een kader ophalen voor de VBB, dan nog zandstralen en spuiten. Iemand een adresje (ik weet het, de zoekfunctie nog niet gebruikt maar dat doe ik wel na de examens). De bedoeling is althans dat ik tegen de lente kan rijden met één van de scooters. Hetzij mijn rijbewijs halen voor de Bella, ofwel de VBB herstellen. De Acma zal nog eventjes moeten wachten. Maar na meer dan 50 jaar kan dit geen kwaad.

Gtz allemaal en hopelijk tot binnenkort.

Pieter

Link naar reactie

@pieter1 ,als je het kader gaat ophalen ,neem ineens de rest van de scoot mee en breng die binnen bij de spuiter waar aj dikwijls gaat ,hij doet alles en voor +- 500 euro ,stralen inbegrepen,dat klein beetje laswerk aan de kader zal het verschil niet maken hoor.ben je ineens goed bedient.ik doe het volgende week waarschijnlijk.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...