Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Haloweenrit. Vertrek vanuit Antwerpen


Kevin069

Aanbevolen berichten

VCG bestaat uitsluitend uit roestbakken, de maximumleeftijd is 18 jaar en we doen àlles in groep, maar dan ook alles! Een gezapig tempo is een gemiddelde van 70km/u (om ter eerst naar de soep). Groetjes, nero.

hahaha

Link naar reactie

@Pingo: 50cc kunnen ook mee, maar die moeten dan het best vanvoor rijden, dus dan weet je ook dat het tempo niet hoog ligt. Ook omdat het dwars door Gent gaat. Op het einde kan je eens je gas open draaien aan de Watersportbaan.

Of er ballekes in de soep zitten?????? Op het einde kan je nog rustig iets drinken en de rest zie je wel wat er nog is. Der is geen fuif als je dat bedoeld.

En over Nero ... 't ja daar is geen uitleg voor. Dat zie je wel als je elkaar tegen het lijf loopt :-)

Grtz Michel

Link naar reactie

hallo iedereen,

op 45 min naar gent vanuit antwerpen, zelfs met de auto over de autosnelweg haal je dit niet!

dus met een groep vespa's is dit hopeloos!

wij, de antwepse vespa vrienden gaan ook naar gent en iedereen mag met ons mee: wij verzamelen om 16u aan de Total op linkeroever om vervolgens rustig naar gent te rijden, zodat we daar nog iets kunnen drinken en eten voor de rit.

Voor wie die niet met ons mee kunnen rijden en toch naar gent willen rijden: de rij-tijd die je nodig hebt tussen antwerpen en gent is tussen de 1u30 en 1u45 naargelang het verkeer en de snelheid van uw vespa. Als je over de snelweg rijdt, reken dan toch maar meer dan 1 uur. Ik heb deze afstand al heel vaak gedaan, vandaar deze uiteenzeting

ps. vc gent-leie kan ook niet wachten op wie te laat komt omdat ze voor deze rit politie-begeleiding

hebben ;-)

Link naar reactie

hallo iedereen,

op 45 min naar gent vanuit antwerpen, zelfs met de auto over de autosnelweg haal je dit niet!

dus met een groep vespa's is dit hopeloos!

wij, de antwepse vespa vrienden gaan ook naar gent en iedereen mag met ons mee: wij verzamelen om 16u aan de Total op linkeroever om vervolgens rustig naar gent te rijden, zodat we daar nog iets kunnen drinken en eten voor de rit.

Voor wie die niet met ons mee kunnen rijden en toch naar gent willen rijden: de rij-tijd die je nodig hebt tussen antwerpen en gent is tussen de 1u30 en 1u45 naargelang het verkeer en de snelheid van uw vespa. Als je over de snelweg rijdt, reken dan toch maar meer dan 1 uur. Ik heb deze afstand al heel vaak gedaan, vandaar deze uiteenzeting

ps. vc gent-leie kan ook niet wachten op wie te laat komt omdat ze voor deze rit politie-begeleiding

hebben ;-)

Link naar reactie

Bob, ze rekenen toch 1:15 om vanaf linkeroever tot in Gent te geraken, hoe kom jij aan dat half uur minder ? (50km en de Kevin kent de weg)

Los daarvan, vind ik het overigens niet netjes om in dit topic volk te komen ronselen voor uw eigen vertrekuur.

Link naar reactie

@Josse,ge moet ne keer goede eerste posts lezen,die spraken van 30min van LO naar Belsele via N9,ik heb daarop gereageerd dat dat niet kon,Bob en An rijden regelmatig van Antw naar Gent,zowel met vespa als met auto,die weten ondertussen hoe lang je er over doet.

Het is niet de bedoeling van Bob om mensen te ronselen (waar haal je het uit ?) hij nodigt de mensen gewoon uit om rustig samen naar Gent te rijden en op een veilig uur te vertrekken,negatieve kommentaar kan je altijd geven nietwaar?

Stop met zagen en kom zondagavond naar Gent vor een leuke Halloweenrit,tot dan ! ;-)

Link naar reactie

Amai tis hier nog altijd even plezant :) Twordt tijd da ik me is terug ga 'inzetten' voor het forum, da het niveau terug wa stijgt... :) En tot een zondag!!! (wel met ne plastieken, ma soit...)

Trouwens iedereen die met MIJ wil meerijden: Ik vertrek, maar ik weet nog niet waar, en om hoe laat...Iedereen welkom!!!

Link naar reactie
Amai tis hier nog altijd even plezant :) Twordt tijd da ik me is terug ga 'inzetten' voor het forum, da het niveau terug wa stijgt... :) En tot een zondag!!! (wel met ne plastieken, ma soit...)

Trouwens iedereen die met MIJ wil meerijden: Ik vertrek, maar ik weet nog niet waar, en om hoe laat...Iedereen welkom!!!

Ha, dan rijd ik met u mee :)

Link naar reactie

@ Vespa-viking & Bob'ke: Bedankt voor jullie bezorgdheid! Het late vertrekuur komt doordat er ook nog mensen zijn die moeten werken op zondag. Omdat ik twijfelde over de haalbaarheid van de "30min van P&R naar Belsele", heb ik dat gisteren getest om 15.30u (in de spits dus), en jullie hebben gelijk, het duurde langer, 32 min. om precies te zijn. Maar op zondag zal dat dan wel meevallen. We zullen dus alles uit de kast halen om er op tijd te zijn.

Als er iemand liever met Bob vertrekt om 16u, heb ik daar geen probleem mee. Maar verwittig mij dan, zodat ik niet op iemand sta te wachten die niet komt opdagen.

We zien elkaar dan wel in Gent.

Nu nog duimen voor droog weer, en dan wordt dit zeker weer een top! evenement.

Tot zondag.

Link naar reactie
Pingo,

Ik ben verleden jaar ook maar in't wilde weg meegereden...

Ik kende er ook niemand, maar als't KOUD genoeg is én er is WARME soep verkrijgbaar... dan leg je sociale contacten in NO-Time...

'SOEP VERDORIE!!!! EN RAP!'

Dat klinkt goed.Hopelijk val ik niet uit de toon met m'n plastieken Vespa.

Gr,

Joris

Link naar reactie
(misschien da het ne lammie wordt ze, maar om daar tot mee in Gent te geraken, das ook wel een serieus risico...)

daar kan jij niet mee rijden ;-)

Link naar reactie

Voila se... Is dat nu geen mooie positieve reactie van de Chauffi? Nu den Bob nog een pint betalen aan de Jurgen (Chauffi) en mij om zijn missers goed te maken en we zijn weer allemaal vriendjes :-) Mijn sidecar staat al "aangekleed" klaar en mijnen "plastieken rommel" geef ik aan de Geert. :-))) Aaaghhh, wat zijn we toch een leuke bende hé.

Link naar reactie
Hopelijk val ik niet uit de toon met m'n plastieken Vespa.

't Zal eerder omgekeerd zijn. Zal daar weer de enige zijn met een roestbak...

Groetjes, nero.

Tot grote spijt van wie het benijdt... Ik kom met een groot Halloween-masker op, denk ik, dat niemand mij herkent op dien plastic...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...