Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Haloweenrit. Vertrek vanuit Antwerpen


Kevin069

Aanbevolen berichten

Jurgen (Chauffi voor de vrienden) en ik zullen de rit naar de start van de Halweenrit verzorgen. Jurgen start te 17u45 op de park & ride op de Antwerpse linkeroever en zal vervolgens aan het Esso-tankstation van Belsele aankomen te 18u15. Dat is schuin tegenover Deba-meubelen. Daar sluit de tweede groep dan aan om dadelijk onze rit verder te zetten tot Gent.

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: Kevin Eeraerts

Lokatie: Antwerpen en Belsele

Link naar reactie

De "Park-and-Ride"/carpoolparking op Linkeroever is gelegen aan de Blancefloerlaan. Dat is de plaats waar je ook de tram kan nemen op Linkeroever en net naast de oprit naar de ring. Uiteraard gaan we niet de ring op en gaan we onze rit naar Gent langs provinciale wegen rijden.

Link naar reactie

Nog even vermelden dat we niet rijden bij regenweer. De Gentse kleine straatjes zijn dan spekglad en dat wordt ons iets te gevaarlijk. Tegen de koude kunnen we ons kleden, dat hebben we in het verleden reeds bewezen...

Link naar reactie

Hallo,

Als "Newbie" heb ik enkele vraagjes:

Wat houdt zo'n "Ride-out" eigenlijk in? After ride party? Bachanalen? ...

Zijn "plastieken Vespa's" van het type Lx 125 Touring toegelaten? of wordt daar smalend en medelijdend over gedaan?

Wat is een gezapig tempo? Want ik heb nog maar 160km op de teller dus echt vinnig en rap gaat het er niet aan toe.

Zijn 50 plussers ook toegelaten of vallen die helemaal uit de toon?

Kan je als nieuweling makkelijk aansluiten bij zo'n groep waar iedereen iedereen kent?

Groetjes,

Joris

Link naar reactie
VCG bestaat uitsluitend uit roestbakken, de maximumleeftijd is 18 jaar en we doen àlles in groep, maar dan ook alles! Een gezapig tempo is een gemiddelde van 70km/u (om ter eerst naar de soep).

Groetjes, nero.

Alles in groep en dan nog ook maximum 18...hoewel...? Als ik selectief mag zijn zie ik dat wel zitten :) die 70km ook en die soep...zitten er balletjes in? :)

Link naar reactie
@ pingo

Je zal niet uit de toon vallen. Er zitten jonge en oudere vespisten bij VCGL net zoals bij de meeste clubs. Voordeel van zo een rit is dat je nieuwe mensen leert kennen. Er rijden zowel nieuwe als oude Vespa's mee.

Bedankt voor de info Tamboerke.Wat valt er tijdens/na zo'n rit zoal te beleven?

Gr,

Joris

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...