Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Halloweenrit 31/10/2010 Vespa club Gent-Leie


fooraapje

Aanbevolen berichten

Het was weer een prachtige rit.

Bedankt aan de mensen van Gent, de wegpiraten (excuseer begeleiders), en iedereen die erbij was.

Foto's maken tijdens zo'n rit lukt me nog niet echt, maar deze keer kon ik er toch een paar maken.

5133847910_049637990e_z.jpg

5133843736_1693135c8d_z.jpg

5133836352_07fe5e93d4_z.jpg

5133840076_754fe5ea46_z.jpg

5133251443_5b9e9fc58d_z.jpg

5133855050_84621e957d_z.jpg

Euh, ja... ik heb toch nog maar eens The Jam opgezet bij het bewerken van deze foto's.

Wie ze op hoge resolutie wil kan ze hier vinden:

Link naar reactie

@Nero: Ge stelt mij nu wel diep teleur he! Ik zat wel te wachten op een nieuw spannend verhaal van u.. En dan rijd ge maar 1x verloren.. Valt ge nie zonder naft.. Zat ge in het juiste clublokaal. Tss.. Saai ze. :-(

Maar ben wel blij da k u noges een dikke toeze heb kunne geven ze. ;-)

Link naar reactie

Alweer een fantastische rit beleefd!

Vooral lof voor de goeie catering & vlotte organisatie!

Note: Respect voor de eervolle wegkapiteins,

maar ... allesbehalve voor de kamikaze-begeleider (met zo'n Belgisch vlagje achterop): T'is ni omdat U met'n roestbak rijdt, dat de rest ook graag z'n teerbeminde tot schroot herleidt wil zien ;)

...En nu wil ik foto's zien! :D

Looking forward to... ;)

Link naar reactie

Vrienden,de verwachtingen waren hoog,maar meer dan dat ingewilligd.

Gent in al zijn glorie,niet alleen fier,maar blij dat het grote succes heeft mogen zegevieren naar deze mooie rit toe.

De soep van de Jean op 't st-Baafs was voortreffelijk,bedankt:-)

De meisjes van "plezier" straalden op toen we met de horde passeerden in een straat waar het nimmer of nooit koud is,de menigte die hun sympathie uitten,en vreugde verspreidde die de sfeer onder ons een hart onder de riem stak,en uiteindelijk mochten eindigen op onze vaste stek aan de watersportbaan met een heerlijke zak friet.

Niet alleen wij,maar jullie allemaal zorgen ervoor dat deze rit een vaste waarde blijft jaar in,jaar uit.

Volgend jaar terug die afspraak?... .serge:-)

Link naar reactie

Prachtige avond tussen vrienden. Puike organisatie van een hard werkend en efficient bestuur ! Perfect ... tot en met de frietjes en de nabespreking aan de bar van ons voortreffelijk clublokaal. Michel, Kathy , Serge, Bjorn,Kwinten, Philip, Jo ... en "alle" die ervoor gezorgd hebben dat het een foutloos parcours was , bedankt en proficiat. Wat de foto's betreft ... die plaats ik zo vlug mogelijk op het forum .. of minstens de link zodat over dit forum en facebook de foto's toegankelijk zullen zijn. Voor de komende activiteiten, kijken we er nu al naar uit en hopen er dan ook terug bij te zijn. Bedankt voor de fijne avond !

Link naar reactie

Hier nog een paar foto's, iets minder gelukt maar de lichtomstandigheden waren dan ook rampzalig:

dscn2608a.jpg

dscn2611a.jpg

dscn2610a.jpg

dscn2612a.jpg

dscn2614a.jpg

De rit was idd in orde: een goede organisatie, snelle wegkapiteins, overheerlijke soep en gezellig nakaarten. Bedankt VCGl en onze blauwe vrienden!

Eén minpuntje: ik miste dienen mé zijn varkensoogjes, spijtig...

@Foorteefje: da van dienen toeze was wederzijds! :))

De terugweg is toch niet geheel "vlekkeloos" verlopen ondanks de hulp van Stijn. In de mist moet ik ergens te vroeg zijn afgeslagen en na op een kasseibaantje vol modder te zijn gesukkeld door de werken in Oosterzele gereden waar ik mijn scheen geplet heb tussen de pinnen van een graafbak en mijnen kickstarter. Gevolg: vooraan 2 serieuze kappen in mijn scheen en achteraan een dikke buil op mijn kuit. :))

Maar voor de rest een heerlijk snelle rit door het centrum van Gent (alleen aan het gloazen stroatje ging het plots iets minder vlot)!

Diene mé da vlagske was Bob (zotten Bob in de volksmond). Dus volgende keer iets meer plaats laten voor de wegkapiteins misschien?

Gevonden: 1 handschoen en 1 bandera van VCG op de parking aan de watersporbaan. Deze zijn in verzekerde bewaring gegeven aan Roger.

Verloren: 1 gedeelte zwarte cape. De vinder mag hem houden.

En nu op naar de laatste officiële rit dit jaar: de Klaprozenrit!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Allé.. Onze Nero heeft toch nog een spannend avontuur beleefd tussen de graafbakken enzo.. Ik WIST het!!! :-)

Hopelijk laat mijn toezeke van gisteren de pijn aan uw scheenbeen wa verzachten.

Het deeltje van uwe cape denk ik dat Pietje van de roeiclub opzij heeft gelegd. (Heb ik nog net gezien toen we de keet sloten)

Hier nog wa fotokes van ons http://picasaweb.google.com/fooraapje.foorteefje/HalloweenVcgl2010#

Link naar reactie
Het deeltje van uwe cape denk ik dat Pietje van de roeiclub opzij heeft gelegd.

Da was het stukske da'k nog nie kwijt was, de rest moet ergens op één of andere steenweg liggen...:))

De pijn heeft het niet verzacht, maar ik heb vannacht wel heerlijk gedroomd (tot da mijn vrouw het licht onstak om te gaan werken...:)

Prachtige foto's trouwens, ook die van HAN en MEISJE (Dienen met zijn vaselinekopken ben ik dus).

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Tes iedere keer plezant om naar Gent en met VespaclubGent rond te rijden.

Is niet gemakkelijk om als wegkapitein mee te rijden.

En smijt nu niet naar den Bob,want had ik en hem dat madamke met haar auto niet tegengehouden waren er zeekers toch een 3 of 5 tal vespas tegen de grond gegaan.

En ik en den Bob erbij.

Sorry dat wij dikwijls rare maneuvers uithalen,maar als bepaalde mensen niet uit de weg willen gaan,?????????

en het is voor iedereen goed dat wij allen aan 1 stuk kunnen doorrijden.

Groetjes Lievin.

Link naar reactie

Whouhaaa! Prachtig!

Mag ik die gebruiken als avatar?

@Christian: prachtige foto's! Toch iemand die mijn "masterpiece" heeft opgemerkt.

Wat er gisteren ook gevaarlijk was waren de trams die(terecht?) gewoon door tussen de vespisten door reden zonder stoppen. Kan men als wegkapitein een tram proberen te doen stoppen of heeft deze voorrang op manifestaties?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...