Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Heb net een currie met Nederlands kenteken van 1966 gekocht


oscario

Aanbevolen berichten

Ben er nu ook ingetrapt heb net een currie gekocht met kenteken van een gs van 1966 er bij.

Deze heer adverteerde er mee op mp als Vespa voor onderdelen of restauratie heb de eerste tube voor aambeien zalf al uit het gescheurde en uitgewoonde stuurhuis gehaald

Het wrange is dat hij ook in vraagbaken voor auto,'s en motoren doet.

Ga hem nog een mail sturen maar denk dat het een typisch gevalletje opgelicht is

Link naar reactie

dit was echt super list en bedrog zit een geldig kenteken en kentekenplaat op scooter heb hem keurig overgeschreven heb de magneet test gedaan was ok.

ook het koplamp glas heeft een nl teken pas later kwam ik er achter toen ik het stuurhuis losmaakte en er een tube indoneschische aanbeien zalf uitviel

foto's volgen

Link naar reactie

frame nummer komt overeen die van het blok niet het is diegene die wordt aangeboden als vespa 150 voor onderdelen. uit emmer compascuum

had misschien beter moeten weten maar vespa's maken me zo hebberig.

wacht nog even af of de heer reageert ga anders andere manieren verzinnen of mijn wonden likken

heb op dit moment eigenlijk geen idee wat ik er mee aan moet

is er iemand die een currie heeft hersteld en me wat info kan geven behalve in de schredder gooien

bedankt oscar

Link naar reactie

Hoi,

Die uit Emmer-Compascuum is toch een Gl/of Sprint,Grijs,Toch?

http://motoren.marktplaats.nl/onderdelen-oldtimers/376145377-vespa-150-in-onderdelen.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1

Ziet er wel oke uit,

Alleen die Toeter,Logo,Rempendaal rubber,Zadel,en "GS" op Kenteken,zijn beetje"verdacht",maar als je niet teveel heb betaald valt de schade wel mee.

Maar de afstand die jullie moeten rijden voor zo een oud barrel is al zonde van de moeite.

Staat ze al op Belgie's kenteken?,Anders als je er vanaf wilt beetje verlies nemen,of zelf totaal restaureren.

Succes...

(Je heb wel een Collector's item Tube zalf)...

Groet,AJ

Link naar reactie

Dat lijkt me toch geen Curry scooter hoor; het zou in ieder geval de eerste jaren 70 Curry scooter zijn die ik zie - ze nemen er meestal begin jaren 60 scooters voor.

Je hebt wel een maf zadel meen ik te zien: weet je zeker dat het geen Spaans is op die tube die je vond? ;)

Doe eens meer foto's !

Link naar reactie

@aj: leuke scooter, maar heeft niets met dit topic te maken?

Lijkt wel of iemand een 2 persoons buddy over 2 zweefzadels heeft getrokken :S Die vleugels zijn wel interessant: Zouden die eigenbouw zijn, of echte accessoires uit die tijd.

Link naar reactie

Bizar ding he,Echt gave scoot,Weet wel dat nix met dit Topic te maken heb maar moest je de scoot even laten zien...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...