Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zou deze ok zijn?


Wutsie75

Aanbevolen berichten

http://amsterdamvespaclub.messageboard.nl/viewtopic.php?t=6384&start=0

(voor een ieder die dit niet kan lezen; even een account aanmaken, is de moeite waard!)

Ik geloof ondertussen heus dat de primmi geen curry is maar de 50s zijn dat dus zkr wel, lees anders bovenstaand artikel even door... oftewel opletten als je wat bij all4vespa.be koopt... sorry maar budda je verpest het een btje voor jezelf...

Link naar reactie

En ik ben zoals vespa viking vertelt "serieus" bezig met vespa, check hiervoor ook mijn webwinkel

www.all4vespa.be

Ik moet er geen tekening bij maken dat ik zaken koop en vekoop, niet aan woekerprijzen, maar net genoeg om een extra cent uit mijn hobby te halen.

Over die vespa's wil ik me niet uitspreken, maar een website hebben waar je dingen te koop aanbied en dan zeggen dat je gewoon een extra cent uit je hobby wil halen, dat vind ik dan persoonlijk weer niks meer met een hobby te maken te hebben.

Link naar reactie

Als je van sleutelen en Vespa's houdt? Waarom niet dan? Ik doe ook wel eens wat voor mensen die er niet zelf aan kunnen/willen werken. Zo bekostig ik mijn werkruimte en eigen Vespa's etc.

Over die V50 S'jes..tsja... Ik weet het niet. Rubber rond de motorklep en vooral die uitlaatjes... Nog nooit een Europese resto gezien met die dingen..

Link naar reactie
Als je van sleutelen en Vespa's houdt? Waarom niet dan? Ik doe ook wel eens wat voor mensen die er niet zelf aan kunnen/willen werken. Zo bekostig ik mijn werkruimte en eigen Vespa's etc.

Over die V50 S'jes..tsja... Ik weet het niet. Rubber rond de motorklep en vooral die uitlaatjes... Nog nooit een Europese resto gezien met die dingen..

Sleutelen om andere te helpen met hun hobby of een website hebben waar je dingen te koop aanbied zijn voor mij 2 verschillende manieren om een hobby te beleven.

Ik kan in ieder geval mijn hobby niet bekostigen ( en wat ook mijn bedoeling niet is) door af een toe is iemand uit de nood te helpen, maar mijn werkruimte bestaat dan ook maar uit een garagebox.

Link naar reactie

Wel, het topic op het NL forum is natuurlijk een grote grap, maar met een serieuze ondertoon; namelijk dat er curry Vespa V50 S-jes verkocht worden alsof het resto's zijn... Dat is de reden dat ik dit post in dit draadje. Het was rond de eerste van april, en het mooie is dat vele het verhaal geloofde en het ten zeerste af raadde met de verkoper in zee te gaan.. Natuurlijk is hier niets gebeurt, het was een mooi verhaal... En goed uitgespeeld...

Dus ja, naar mijn mening verkoopt de verkoper uit dit topic en uit het topic op het NL forum curry resto's. Althans, daar lijkt het toch sterk op. Als de Vespa's door deze heer gekocht zijn met de veronderstelling dat het in NL gerstaureerde Vespa;s zijn moet ik 'm toch teleurstellen. Je kan toch niet bijna anders oordelen dan dat het gaat om of de Vespa's uit het NL topic of om ander curry gerestaureeerde V50 S-jes.

Als deze Vespa's ter goedertrouw gekocht zijn door eerder genoemde verkoper is dat natuurlijk erg jammer. En dan kan je niets anders doen dan te leren van je fouten.

Link naar reactie

NL-topic : het eerste stukje is wel serieus. De gerestaureerde 50's , door een kennis van Philips, zijn zeker curry's. Dan hier komen zeggen dat ze 100% zeker uit Nederland komen is in weze niet gelogen, maar toch misleidend en wil dus niks zeggen :-)

Iemand interesse in enkele echte Belgische vespa's , volledig gerestaureerd, uit Hever ?

Soit, voor mij is het al lang duidelijk dat de boel compleet naar de haaien is en gaat met die tientallen handelaars die de markt volsteken met curry's.

Link naar reactie
Dubbel.. mobiel internet zuigt.

Bedankt,Laurus

Wist ik niet joh dat van de volle 50CC,Ga wel een manier zoeken om ding te keuren,CQ de weg op te krijgen...

Heb wel de Italiaanse papieren,met 49CC er op.

Misschien ander blok,of ergens een kenteken van een motor scoren!

Greets...

Link naar reactie
@AJ: als er op je papieren 49 cc staat, zou ik me niet druk maken.. Zorg er wel voor dat je de maximum snelheid niet overschrijdt bij de keuring!

Thanks,Allen ding loopt als een trein,gaat echt te hard...

Zou niet weten hoe ik het dan moeten doen zodat Ze een Km. of 40/50 gaat...

Groet, AJ.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...