Ga naar inhoud
Vespaforum.be

cut the crap


geertvespa

Aanbevolen berichten

wat een bende zeikerds is dat hier geworden zeg.

dan heb ik het vooral over die eindeloze discussie over cut downs ed.

Als er een topic gaat over cut downs en dat is niet uw ding, moei er u dan gewoon ni mee in plaats van te beginnen lullen van ik vind het maar niks en das verkrachting en bla bla bla.

Ikzelf rijdt ondertussen al wel "enkele" jaren met een vespa en er moet mij niemand komen vertellen wat mag en niet mag.

Als er hier iemand zijn restauratieprojectje komt toelichten en die scooter is toevallig blauw en ik hou niet van blauwe scooters, begin ik daar toch ook niet op te vitten?!?

't is hier ver gekomen

Bericht bewerkt (28.10.2005 | 16:41)

Link naar reactie

Volledig, volmondig, 300 % akkoord.

Anders moeten we misschien twintig vespaforums gaan opstarten voor elke soort van vespaliefhebber terwijl we eigenlijk toch allemaal van Vespa's houden, al vind ook ik enkel en uitsluitend de mijne alleen ne schone en ne goeie, (tot ik eens mee nen betere zal gereden hebben toch). Zelfs al heeft iemand krak dezelfste dan is de mijne voor mij toch nog ietske beter want hij is van mij, en da maakt een héél groot verschil uit nà.

En nu ga ik nog een beetje vesparijden zie ... sluukes.

Link naar reactie

Schitterend alex, het was dan ook prachtig weer, ik zal spijtig genoeg nog moeten wachten, zijn hiet volop tegels in de kelder aan het leggen, en ik heb een kelder onder gans de woning , waar teven garage en werkplaats in is.En daarna alles nog verven.

joepie

Link naar reactie

Mannekes,

Ik heb eindelijk mijn basis voor m'n project gevonden, een GS150 1958.

Ik zie dat er begrip is voor ieders ideeën.

Ik zet er dit weekend meteen de slijpschijf in, ik denk eraan om het stuur te droppen, lijkt me wel cool.

Deze maand een waanzinnig bangelijk retro race-model in Scootering, ook bijgeslepen etc. en met GS kassen!!

Gaan met die molen!!!

groeten en tot in Scootering!!

Link naar reactie

@lance:Pictures please!!!

@geert: Uw vnb racer wil ik ook wel eens zien!

Fun op de Vespa is wat telt hier, niet hoe die eruit ziet! Ieder z'n smaak, anders zou de wereld maar saai zijn...

Bericht bewerkt (28.10.2005 | 20:58)

Link naar reactie

als ik nu eens wist hoe ge die foto's op da spel hier moet smijten zou ik da meteen doen, maar ik heb me door snode bronnen laten vertellen dat de foto's dan online moeten staan, nu heb ik er 2 online gevonden dus kga da hier proberen maar kan niks beloven

lukt dus ni he ;-)

Bericht bewerkt (28.10.2005 | 22:55)

Link naar reactie

By the way Lance!! Ga je echt een cutdown van een gs maken? Zo ja...wat doe je met de billen? Als je die niet gebruikt, wil ik ze wel ,tegen een megagoed prijsje natuurlijk, voor een experimentje!!

Gio

Link naar reactie

Op dat machientje in het bericht van teddy kgb wil ik wel gezien worden. Zelfs dat gecutdown stuurtje met Tüv goedkeuring valt goed mee.

Ge kunt zelfs zien dat deze creatie in zijn/haar vorig leven familie was van een Vespa GL.

Ik maak van de gelegenheid gebruik om de forumgasten proficiat te wensen die kalm en gepast, reageerden op scheldtirades en gore vulgaire taal.

Groetjes, René

Bericht bewerkt (30.10.2005 | 07:11)

Link naar reactie

ter info dit is GEEN cutdown, maar een zeer dure en perfect afgewerkte customscooter van geert en niet van teddy

en dat stuur dat erop zit noemt men een dropstuur...

en het is nie omdat iemand bezeten is door scooters dat hij (of zij), ska, speedboys, mods, cutdown's, en dergelijke per defintie moet gezind zijn !

het probleem hier op dit forum is dat de ene DENKT dat hij het beter weet dan de andere en dat men zich hier direct aangevallen voelt, moesten wij deze discusies in een kroeg hebben met een koppel pinten erbij zou het er veel gezelliger aan toe gaan !

dus ipv hier altijd te zeveren stel ik voor dat we ergens op een centraal gelegen plaats een of ander VESPA kroeg uitkiezen en regelmatig daar met alle club's samenkomen

voor alle duidelijkheid (voor dat er weer de ene of de andere op zijn teen getrapt is ) dit is OPBOUWENDE kritiek

Link naar reactie

Beste vespista,

Ik neem aan dat uw bericht voor mij was, Ware het niet beter de naam van de geadresseerde erbij te zetten of rechtstreeks op hun emailadres te zenden. Vooral als het woord zeveren gebruikt wordt. Iemand die jou mening wel deelt kan zich hierdoor geviseerd voelen

Gelijk hebt ge met de bewering “dat de ene DENKT dat hij het beter weet dan de andere’ Ik wil er zelf aan toevoegen dat sommigen binnen het uur reageren zonder het bericht goed gelezen te hebben.

Weeral hebt ge gelijk dat degene die zeveren dat beter in de kroeg doen. Toch las ik een tijd terug dat zeveren op dit forum moet kunnen.

Het zal wel aan mijn rare hersenkronkel liggen dat ik aan de toog zeg “Niet zagen niet zeveren maar drinken” en dan een rondje bestel.

Prettige zondag

René

Bericht bewerkt (30.10.2005 | 12:47)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...