Ga naar inhoud
Vespaforum.be

cut the crap


geertvespa

Aanbevolen berichten

René,

mijn post was in't algemeen bedoeld hoor, weliswaar met een kleine correctie naar u toe zonder op uw tenen te willen trappen.

Ik neem aan dat u tochwel mijn mening deelt als ik zeg dat bij de minste opmerking die voor interpretatie vatbaar is je hier meteen een hoop onnodige reacties krijgt !

en inderdaad aan den toog moet er gezopen worden !

alhoewel na het nodige gerstennat wordt er sowieso gezevert ;-)

Link naar reactie

de bsis was een vb en geen gl, het stuur komt van een sprint en de billen zijn aangepast (3cm gekateld) om de motor met mikunicarbu onder teaten passen. De voorvor is van een pk125 om een scijfremte knnen monteren.

De kuip vooraan is bijgeslepen om het drpstuur i 4deversnelling te kunnen laten passeren maar de rand is er wel opnieuw ingeplooid zodat ditniet opvalt

@teddy:bedankt om mijn fotoke te plaatsen

Link naar reactie

Rene

u neemt me de woorden uit de mond

"Ware het niet beter de naam van de geadresseerde erbij te zetten of rechtstreeks op hun emailadres te zenden"

Dit is gewoonweg een thread om eindelijk eens met de bulshit op te houden en het begint hier gewoon opnieuw, proficiat.

@ Geert,

Is dat Airbrusch, of met die speciale tape?

Bericht bewerkt (30.10.2005 | 11:38)

Link naar reactie

geerts scooter was lovingly handcrafted at Scootermarket.

One of the scooters that i am most proud of!

Beautiful.

check out his Sidepanel, took hours of work to widen and raise it so that the engine cleared the panel. The whole scooter has the look of a cat waiting to pounce. Not forgetting that the engine is capable of 140kpu or so.

Cheers Geert! it was worth cutting the legshield for that scooter! but then maybe we should just buy proper motorbikes eh?

;-)

Link naar reactie

Hey geertvespa! Kan je mij een foto van jou vespa(en ook jouw andere) doorsturen om in mijn pbase-gallery te zetten!

Aan alle andere hier: Please, stuur mij jullie mooiste vespa(s) foto met model en jaar en eventueel enkele details, voor mijn gallery...

Vergeet jullie nick niet erbij te zetten. Zou graag tegen volgende week mijn gallery al online willen zetten (zie post op forum)

Alvast bedankt,

Gio

gio695@telenet.be

Link naar reactie

@rene: zoals je misschien wel gemerkt had, heb ik mijn woorden teruggenomen... en t leuke aan zo'n forum is dat je dat ook echt wel kan...

simpelweg door de delete knop! :)

soit, iedereen die mij hier een beetje kent, weet dat ik soms nogal scherp uit de hoek kan komen... maar probeer de humor daar maar wat van in te zien... zie trouwens mijn schitterende afbeelding op mijn profiel...

is die niet sterk gelijkend op die van www.gayscooterboy.be ?

en da van da vespa-café, waar? hoe? wanneer?...

greetz

en nu op weg naar vespaclub ninove!

teddy

Link naar reactie

Stijn, ik dacht wel dat je het niet zo meende

We zijn nazaten van Hendrik Conscience en Felix Timmermans maar hun schrijfkunst hebben we niet geërfd.

Daarom is het voor ons zo moeilijk om iemand op een subtiele manier wijs te maken dat wij zijn mening niet delen.

Groetjes, René

Om alle misverstanden te vermijden heb ik dit bericht aangepast.

Bericht bewerkt (02.11.2005 | 09:23)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...