Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Deathrun


nero

Aanbevolen berichten

De rit was gewoonweg heerlijk!

Al baal ik er nog steeds van dat ik den afslag naar de gracht heb gemist..

Nero & vrouw, Merci voor alles!

Doe u dochter de groeten van mij ;)

Volgend jaar hoop ik er weer te zijn!

Mvg Tijs

btw, sjieke foto's!

Link naar reactie

Flauwe rit ! Te weinig spectakel !? Kan nog veel vetter en natter. Maar goed dat er een toren uitstekende wafels was, teveel broodjes, heerlijke koffie en gerstenat. Uiteraard mogen we het warme en hartelijke onthaal van Madame Nero niet vergeten. Merci Pieter.

Link naar reactie

Vandaag met de klein mannen de GTS goed afgespoten en opgeblonken.

Man man overal modder,...

Maar dat was gewoon nog eens extra nagenieten van gisteren.

Ondertussen staat hij hier weer te blinken, klaar voor de dagelijkse sleur.

Een prachtige rit.

Mijn L was er dan wel een dikke week af, dit was pas echt een examen Vespa beheersing ;-)

Hoedje af voor Nero en iedereen die deze rit mogelijk maakte. Een hele dikke merci.

Ook mercie aan alle andere deelnemers, het was echt een gezellige bende.

En dank ook aan de wafelbakkers, dat deed echt deugd.

Link naar reactie

Pieter, 't was weeral geslaagd ;-) Vooral tijdens die val van onze Jean moest ik zelf oppassen om niet te vallen van het lachen!!!

Schitterende wegen, een mooi crossweggetje helemaal op het einde, en de beruchte beek waar er maar 3 met droge voeten zijn overgeraakt, ongelooflijk!!! Spijtig van het accidentje met de natte remmen, en jouw spatbord, natuurlijk...

Nog een hele dikke merci aan de familie Nero voor de goede zorgen!!!

Great fun!!

Voor de mannen van Primavera: er mocht nog meer modder bij zijn, zeker?

Link naar reactie

mooie foto's,heb weer wat gemist!

volgende keer ben ik er zeker bij ze.

Vgr nico

Link naar reactie
Pieter, 't was weeral geslaagd ;-) Vooral tijdens die val van onze Jean moest ik zelf oppassen om niet te vallen van het lachen!!!

Schitterende wegen, een mooi crossweggetje helemaal op het einde, en de beruchte beek waar er maar 3 met droge voeten zijn overgeraakt, ongelooflijk!!! Spijtig van het accidentje met de natte remmen, en jouw spatbord, natuurlijk...

Nog een hele dikke merci aan de familie Nero voor de goede zorgen!!!

Great fun!!

Voor de mannen van Primavera: er mocht nog meer modder bij zijn, zeker?

Als ge dat maar weet dat er nog meer modder mocht zijn.

Hoe vettiger, hoe prettiger!

Link naar reactie

Gelukkig zat er op de wafels geen slijk , bedankt aan Lidwine, Sylvie, Thomasken, en de Pieter ook natuurlijk.

't was weer een geslaagde versie, as we zo blijven doorgaan moet ik toch overwegen om volgend jaar een paar roeispanen mee te nemen (lol) onze Kevin had super veel spijt na het zien van vader's capriolen hahaaa...

vree goe geamuseerd !!!

Link naar reactie

Het doet goed te horen dat jullie genoten hebben! :)

Bij deze wil ik toch nog een paar prijzen uitdelen:

de prijs van de grootste pechvogel gaat naar de Warre die reeds na een paar km moest opgeven door een vastloper. (hopelijk niet teveel brokken en/of kosten).

De prijs van de beste crosser gaat naar Tom (hoe kan het anders) die tegen een gemiddelde van 70km/u de modderbaantjes nam...:))

De prijs van de beste fotografe gaat naar Donna! (bedankt voor de prachtige foto's)

De prijs van de behulpzaamste gaat naar Dirk? die de modderbaantjes vele keren heeft gereden om medevespisten uit de modder te halen.

De prijs van de meest welriekende (volgens mijn vrouw) gaat naar Filip!

De prijs van de grootste volhouder, maar vooral wafeleter gaat naar Roger.

De prijs van de het grootste moddervarken gaat naar dé Jean.

De prijs van de van verst gekomene (op de vespa) gaat naar de mannen van Antwerpen.

En zo zou ik nog een paar uur kunnen doorgaan...

maar bovenal is er de prijs van de vriendschap en samenhorigheid van vespisten ondereen, die gaat naar iedereen die de moeite deed om mee rijden met de Death Run. Bedankt!

Groetjes, nero.

ps: Eric en Ronny: benieuwd naar jullie foto's!

Link naar reactie

T was idd super wijs ritje, leuke mensen, maar moet zeggen dat ik voor da beeksken toch efkes getwijfeld heb, maar dat was dan eerder uit schrik voor schade aan de vespa!! ;-))

Ludwine heeft mij zondag beloofd da ze nog wa wafels op kant gehouden heeft dus kom ik één van de dagen langs...

En ja, ik heb eigenlijk nog een voorspatbord liggen, als ge het nodig hebt...

Tot de volgende!!

S.

Link naar reactie

Hopelijk volgend jaar nog eens!

Gisteren motor opengelegd, wederom de bourrage kapot van de krukas aan de koppeling.

Onderkant van menne cilinder afgebroken en mee rondgegaan in heel menne moteur, zelfs tot in menne carbu heb ik stukskes gevonden. Nu cilinder en compressieplaat zijn nog te doen, krukas ook.

Wel raar dat er weer een bourrage gesneuveld is...

Cilinder wat bijwerken en nieuwe piston erin en hopelijk blijft de bourage nu wel in orde.

Weet nu niet wat er eerst kapot was, de bourrage of de piston...

Merci aan de takeldiensten, en de opvang.

Zeer goei wafels!

Link naar reactie

@WARRIEWOE: is een beetje zoals de kip en het ei, beiden kan...

Ondertussen is de bluts in het spatbord ook grotendeels verdwenen dmv een rubberen hamer en is het sierstukje ook vernieuwd. We kunnen er weer tegen! :))

Ik dacht dat Ronny ook wat foto's heeft genomen, ofwel deed hij alsof.:)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

$*@§!?^..

Het zou moeten verboden worden om leuke reacties, schitterende foto's en action-movies te posten na zo een fantastische rit...

Dat is gewoon niet te doen voor diegenen die er niet konden bij zijn ! Een beetje kompassie alsjeblief...

Nu doet het nog meer pijn dat we er niet bij konden zijn :-(

Sorry Nero dat we er niet bij konden zijn...

Volgende keer zeker !

Groeten van Eddy en Heidi...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...