Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Deathrun


nero

Aanbevolen berichten

Allright, mooi weer ! Super !

Ik moet 's morgens naar een begrafenis, maar om 14 uur zal ik er zijn (hout vasthouden).

De modder van de laatste oefenrit hangt nog aan mijn GTS :-))

Anders mag je mij een pak wafels meegeven Nero, 14 dagen hetzelfde is ook niet alles :-)

Tot morgen !

David

PS: EHBO-kit on-board

Link naar reactie

Net thuis van een geweldige dag vol fun, modder, water, leuk gezelschap, ...

CHAPEAU Nero !

Ook nog een dikke merci aan je vrouw voor de heerlijke wafels, broodjes, drankjes en de gastvrijheid.

Ik heb mij TOP geamuseerd. Volgende editie ben ik er weer bij.

Ik kijk mee uit naar een nieuw spatbord.

Link naar reactie

Ja, het was een ferm ritje vandaag.

Een goed eerste gedeelte en een nog beter tweede crossgedeelte :-)

Op een bepaald moment was ik aan het dansen met mijn GTS, spekgladde slijk ondergrond en bij de minste aanraking van de gas een kwispelstaartje.

De rit was zijn naam waardig Nero :-))

Merci aan de madam ook voor de lekkere wafelkes !

Link naar reactie

@Marc: ik heb de indruk dat ge alleen (prachtige) foto's gepost hebt van de slechtste plaatsen, of heb ik het verkeerd? :)))

Bedankt voor ons feilloos te gidsen!

@Donna: bedankt al voor de prachtige foto's!

@De mannen van Primavera: bedankt voor de animo en het nat pak! :))

Het was de bedoeling dat er na vandaag niemand meer zou willen meerijden, maar na de eerste modderstroken begonnen de ogen van sommigen plots te "twinkelen" van plezier (en na de wafelkes iedereen hun ogen.:)) ) Misschien komt er volgend jaar nog een extra-editie, alhoewel het moeilijk zal worden deze rit te overtreffen.

Bedankt Filip om de mensen van Gent tot hier te loodsen en (hopelijk) veilig terug te brengen!

Nog een hartelijke bedank aan allen die durfden aanwezig te zijn! Weer nieuwe mensen leren kennen (Thijs, Bart, Han?, en nog veel meer van wie ik de naam vergeet.

En dan vergeet ik de wegkapiteins nog!

Groetjes, nero.

@Tom: volgende week zal wa vroeg zijn, maar binnenkort is er de Geuzentoer...

ps: gij hebt toch toevallig geen papierken van onder ne ruitenwisser getrokken, want ik heb hier nog niks gehoord.:)

Link naar reactie

Alle superlatieven zijn hierboven al gezegd maar toch driemaal; hip- hip- hip-- hoera! voor Nero (en gans zijn gezin natuurlijk).

Morgen efkens den hogedrukreiniger en een beetje shampoo en wie weet krijg ik mijnen vespa weer proper.

@iedereen: nen héééél toffe dag.

groetjes, François

Link naar reactie

Het was inderdad een hele toffe rit,zelfs onderweg naar Edingen vanuit Gent,over de wegenwerken,was hectisch,goed begin,merci Nero en wegkapiteins voor een goede organisatie,jammer maar na de stop in Lens zijn we richting Gent gereden ,andere verplichtingen weet je wel ;-)

wel jammer dat ik de beroemde wafels van madam Nero moest missen ;-(

morgen enkele fotokes posten...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...