Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Deathrun


nero

Aanbevolen berichten

Snif,snif...Prachtige fotokes...!!!

@Nero: Eddy kan even goed knuffelen hoor...!!!

Nogal moeilijk als ge zelf mee moet spelen en dat de mensen op je rekenen natuurlijk...!!

Maak er maar een fijn evenement van en trouwens er zijn nog andere mensen met een aaibaarheidsfactor die je ook een dikke knuffel kan geven hoor...!!!

Link naar reactie
Maak er maar een fijn evenement van en trouwens er zijn nog andere mensen met een aaibaarheidsfactor die je ook een dikke knuffel kan geven hoor...!!!

Maar die hunnen baard steekt... -;(

We maken er in ieder geval het beste van! :)

@David: ik dacht al dat we verkeerd zaten toen de mensen aan de andere kant plots links reden... Foei Lucy! :))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Bedankt voor de tips (er mogen zelf honden binnen :) ). Het ligt wel iets meer ten westen dan het geplande parcours maar misschien kan dit nog aangepast worden.

Morgen gaan we al de café's in de buurt doen (da beloofd), maar ik vrees dat we rap rond zullen zijn.

ps: de route die we gaan rijden is niet de "officiële", maar een zelfontworpen route langs vooral landelijke wegen met hier en daar een beetje "veldrijden" (als het weer het toelaat).

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Net thuis. Bijna 250 kilometer gebold vandaag.

Ik heb me dik geamuseerd, die rit gaat echt wel DIK in de sakosj zijn.

Zeer mooie plattelandswegen, onverhard, water, kiezels. Alles zit er in !

Technisch wel niet altijd gemakkelijk, maar als iedereen dat op zijn gemak doet en afstand houdt,

moet dat wel lukken.

Nog juust eens zitten lachen met de 2 filmpkes. Ik ga hier straks proberen wat fotookes en die filmpkes te plaatsen.

De GTS heeft weer een modderkostuum.

David

Link naar reactie

@David: maar gij kunt ook genen plas zien zonder er moeten door te rijden...:))

Hét team van experts heeft besloten dat de rit in zijn huidige vorm moet doorgaan, anders zou ze haar naam niet waardig zijn. Dit wil dan ook zeggen dat de delen waar ik een beetje over twijfelde erin komen! De rit is iets langer dan de vorige (ik schat een 70km) maar zonder 1 rood licht en veelal zonder verkeer zodat er vlotjes kan gereden worden.

De "onverharde" wegen lagen er zelfs na de buien van deze ochtend goed tot zeer goed bij (dit zal dus geen probleem mogen zijn). En zoals David hier reeds vermeldde: als iedereen goed afstand houdt en op eigen tempo de zwaardere stukken afwerkt is er weinig of geen risico.

Op de markt in Lens hebben we "café des sports" als drinkplaats gevonden.

Ondertussen heb ik me vandaag wel enorm geamuseerd en vooral veel afgelachen. Alleen "Lucy" speelde ons soms parten (of eerder haar baasje), maar dat komt hopelijk inorde.

Hier nog een paar sfeerbeelden van wat er te verwachten valt op nine eleven:

predeathrun3030a.jpg

en een filmpje:

François, Lievin en David, bedankt om als proefkonijn te willen doorgaan! :)

@Eric: iedereen ga ik genen knuffel geven, hé (er zal zoal weinig genoeg volk zijn) :)))

Groetjes, nero.

ps: @HEIDI: weet je nu welk beroep Lievin uitoefent?

predeathrun3003a.jpg

Link naar reactie

@Nero, Ge moet dat doen zo een mooie rit uitstippelen ondanks Lucy. Ik heb vandaag op sommige plaatsen wel bijna in mijn broek gesch... .maar mij vooral zeer goed geamuseerd.

Bedank je vrouwtje nog eens voor de lekkere koeken.

David en Lievin toffe mannen om mee op te trekken ?:))

groetjes,

François

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...