Ga naar inhoud
Vespaforum.be

outfit voor vespa


geertvespa

Aanbevolen berichten

beste forumleden,

onlangs ben ik tot de vaststelling gekomen dat met de vespa rijden niet zo eenvoudig is als het lijkt.

Blijkbaar is het ook belangrijk om de juiste outfit te dragen terwijl je rondtuft. daarom graag enkele tips.

Ik ben lange tijd op zoek geweest naar een helm en twijfel hierbij nog tussen een jethelmpje van vespa zelf (die moeten wel bijpassend zijn want er staat ook vespa op) of een jethelm met een Italiaanse vlag op. Als het even kan nog liever een pothelmpje want die zijn echt wel cool. Ik ben wel geen italiaan maar zo'n Italiaanse vlag op mijn kop moet van mij toch een echte maken.

Qua schoeisel zit ik helemaal met een dillema. Ik dacht hierbij aan stijlvolle Italiaanse teenslippers of exotische Havaianas, maar dat is met een braziliaanse vlag en die past dan niet bij mijn Italiaanse helm. Onlangs zag ik in de solden dat adidas nu ook sloefkes maakt met vespa op wat ook wel supervet is en wel bijpassend moet zijn want er staat vespa op. Hier waren enkel nog de blauwe van in stock en mijn vespa is ne groene dus dat vloekt een beetje.

Verder heb ik mij een witgeribt marcelleke besteld van levi's en een short met coole zakken aan de zijkant. Weet er iemand waar ik, voor het geval het onder de 25°C, een gewatteerd marcelleke kan kopen.

Graag enkele tips van modebewuste vespisten.

Link naar reactie

en zeker mod badgeskes op naaien zelfs als ge er gene zijt , moet wel zeggen overlaatst ne schone mod gepimpte gts gezien( zonder zwansen).

Link naar reactie
beste forumleden,

onlangs ben ik tot de vaststelling gekomen dat met de vespa rijden niet zo eenvoudig is als het lijkt.

Blijkbaar is het ook belangrijk om de juiste outfit te dragen terwijl je rondtuft. daarom graag enkele tips.

Ik ben lange tijd op zoek geweest naar een helm en twijfel hierbij nog tussen een jethelmpje van vespa zelf (die moeten wel bijpassend zijn want er staat ook vespa op) of een jethelm met een Italiaanse vlag op. Als het even kan nog liever een pothelmpje want die zijn echt wel cool. Ik ben wel geen italiaan maar zo'n Italiaanse vlag op mijn kop moet van mij toch een echte maken.

Qua schoeisel zit ik helemaal met een dillema. Ik dacht hierbij aan stijlvolle Italiaanse teenslippers of exotische Havaianas, maar dat is met een braziliaanse vlag en die past dan niet bij mijn Italiaanse helm. Onlangs zag ik in de solden dat adidas nu ook sloefkes maakt met vespa op wat ook wel supervet is en wel bijpassend moet zijn want er staat vespa op. Hier waren enkel nog de blauwe van in stock en mijn vespa is ne groene dus dat vloekt een beetje.

Verder heb ik mij een witgeribt marcelleke besteld van levi's en een short met coole zakken aan de zijkant. Weet er iemand waar ik, voor het geval het onder de 25°C, een gewatteerd marcelleke kan kopen.

Graag enkele tips van modebewuste vespisten.

Wat is't Geert, heeft de VCA al teveel leden, of doe je op deze manier aan ledenwerving? ;)

Link naar reactie

Hola, ik mis nog iets zeer essentieel dat nog niet is vermeld: ne schone, liefst zo blits en zo groot mogelijke designzonnebril.

En liefst ook veel ongebruikte blinkende rekskes.

Terzijde: ik kom momenteel elken dag in Ukkel, en de modernvesparijders hier hebben blijkbaar de gewoonte van het jaar rond in't rond te rijden (zien en gezien worden!) met ne thermoscud en van die grote handschoenen die vasthangen aan't stuur.

Link naar reactie

Haha de Geert heeft mijne dag goed gemaakt.

Quick: ook pats erop haha! Mod-fetisjisten = gay*, en zo zijn er veel. Volgens mij ook veel die niet beter weten en die denken dat dat "target" gewoon synoniem is voor Vespa.

Kom, wie schiet er nog met scherp?

*zonder daarmee per se de gays aan te vallen die geen mod-fetisjisten zijn (die zijn gewon gay zonder meer)

Link naar reactie

Dit is een grap hoop ik, wel ne goeie haha...ik vind mijne Franck Bomans jas de max. Wel beteke warm maar tenminste veilig en dat past op alle kleurtje vespa (behalve op een rozeke), dan moet ik er pinnekes inslaan. Over pinnekes gesproken. Op de Gentse Feesten rit was er iemand met een hele verzameling Pin 's van vespa en vespa-evenementen, wel leuk.

Link naar reactie

@erix: het lukt mij wel een link hier te plaatsen, maar die foto rechtstreeks hier lukt me dus niet; Als dat echt eenvoudig is, mag je me het duidelijk proberen maken...

sorry voor het off topic gaan...

Link naar reactie
@ jef_vb : Als "MOD" zijnde denk ik dat dat niet echt gelijk staat aan gay

Beter lezen hé Quick ;-). Ik zeg niet dat mods gay zijn. Ik zeg dat mod-fetisjisten (mensen die gene mod zijn maar wel zo'n patchkes dragen of "willen maar niet kunnen") gay zijn.

Link naar reactie
en zeker mod badgeskes op naaien zelfs als ge er gene zijt , moet wel zeggen overlaatst ne schone mod gepimpte gts gezien( zonder zwansen).

heb dieje ook zien rijden :( Je kon trouwens targets kopen voor GTS'sen op de stand van Vespa in Portugal...:(

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...