Ga naar inhoud
Vespaforum.be

1.000.000


Oscar Y.

Aanbevolen berichten

Die Hollanders denken dat de Vespa populair is geworden om dat er een crimineel (Holleeder) een paar keer mee op TV is geweest. Hoe enggeestig kan je zijn en hebben die trendwatcher dan niet in de gaten dat het fenomeen zich niet beperkt tot Amsterdam? Ik kijk namelijk nooit naar het journaal van NL en heb toch een Vespa!

Deze "academische trendwatcher" geeft blijkbaar toch een beetje last van navelstaren...

http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/251742/2009/07/03/Yuppen-houden-van-Holleeder-scooter.dhtml

Link naar reactie

volledig met stanman eens. Gisteren nog gezien, file maar ik rijdt met menne splinternieuwe gts met bijpassende helm en basketsloefkes wel efkes over 't fietspad.

Link naar reactie

Dat gebeurt hier ook nog, was met vrouw en kindjes aan het fietsen op een weg enkel voor fietsers en landbouwwerktuigen, normaal gezien kom je op zulke wegen niet met de vespa, maar deze 4 arrogante eikels moesten dus wel, de kleinste thuis fietst nog niet goed, zulke wegen zijn dan ideaal.

Ik sprak de eerste aan al rijdend en zij dat hij deze weg niet in mocht, maar meneer zij dat hij verderop moest zijn, ja over een km staat 1 huis, en hij moest daar zeker niet zijn want ik ken die mensen, ik zij tegen hem van terug te keren, ze waren amper 500 m de straat ingereden, maar meneer had daar geen oren naar met zijn ongekeurd helmpje in de Italiaanse driekleur.

Dit zijn ze dames en heren de nieuwe wanabee vespisten die het voor de anderen naar de knoppen helpen, maar wel moord en brand schreeuwen wanneer de eerste verbodsborden voor vespa's er aan komen.Kijk ik heb een px en mijn helm lijkt op de Italiaanse vlag, ik ben een echte maar een lekke band kan ik niet vervangen, en de bougie is iets wat ik nooit gezien heb.

Link naar reactie

Het zijn die zogenaamde vespisten die het verpesten voor de rest.

Ook de gasten die bij POMS.be vesp's huren, die rijden hier door wandel en fietswegen, verkeersborden kunnen ze niet lezen enz...

Hun enige zorg is of hun poloke wel past bij de kleur van de vespa (en als ik vespa gebruik heb ik het over 2takt en niet de 4takt klucht die iedereen voor vespa aanziet, dat is een motorscooter)en of hun helmke nog proper genoeg is.

Nog even en je bent verlegen om te zeggen dat je met vespa's rijd.

Link naar reactie

Het gaat niet over 2takt of 4takt maar over takt en respect. Zet een oen op gelijk welke Vespa en de medeweggebruikers ergeren zich blauw. Naarmate er meer Vespa's komen, komen er ook meer oenen met een Vespa op de weg en die verpesten het vaak voor ons allemaal.

Als we nog even verder gaan, dan komt er een Vespaverbod is de steden en op de kleine landwegen enz... En dan is het gedaan met heerlijk cruisen. Dan mogen we nog alleen om de grote verbindingswegen, liefst waar geluidsmuren rond staan zodat je helemaal niets meer ziet.

Als we met zijn allen een beetje respect tonen, ons aan de regels houden en niet zorgen voor overlast dan kan onze hobby nog lang duren... Anders ziet het er voor ons slecht uit :(

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...