sindo Geplaatst: 30 mei 2010 Delen Geplaatst: 30 mei 2010 Mijn eerste winter project. Motor is reeds gereviseerd, elektriciteit is het volgende. Voorlopig blijft hij in zijn originele "jus" Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 30 mei 2010 Delen Geplaatst: 30 mei 2010 sjieksjiek, inderdaad zo houden, beetje lak opfrisse met commandant maar ziet er idd nog prima uit. Ook een cool reksken Link naar reactie
fajes Geplaatst: 31 mei 2010 Delen Geplaatst: 31 mei 2010 super!! hou alles maar goed bij want al die stukken zijn redelijk moeilijk te vinden!! www.scooterclasico.com Link naar reactie
sindo Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2010 Hey bedankt, er is nog werk aan, maar alles is nog compleet en origineel. @fajes, ik ben even op scooterclasico gaan kijken, heb jij hier ervaring mee, verzenden ze ook naar Belgiƫ? Link naar reactie
fajes Geplaatst: 31 mei 2010 Delen Geplaatst: 31 mei 2010 ja, ze verzenden naar Belgiƫ. maar je kan ze best een mailtje sturen om sommige dingen te vragen. let wel, ze spreken daar enkel spaans en echt alleen spaans! Link naar reactie
sindo Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2010 Geen probleem Spaans, ik spreek het vloeiend Link naar reactie
sindo Geplaatst: 8 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2010 Nog een vraag : weet iemand waar het chassis nr staat, ik heb mij rot gezocht maar vind enkel een nr op de motor. Grtz Sindo Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 8 juni 2010 Delen Geplaatst: 8 juni 2010 Onder de linker bil, op de onderrand van je frame? Link naar reactie
sindo Geplaatst: 8 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2010 Ok Badankt Straks eens even checken Grtz sindo Link naar reactie
AJ Geplaatst: 9 juni 2010 Delen Geplaatst: 9 juni 2010 Hoi, Bij mijn MotoVespa staat het Nr. op het frame Rechts en Links,achter de billen... Bil moet er af om te zien, Groet, AJ Link naar reactie
Joene Geplaatst: 24 september 2010 Delen Geplaatst: 24 september 2010 ' t is bijna winter hƩ ;-) aan't werk ! Link naar reactie
sindo Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2010 I know, ben plek aan het maken en de commandant ligt klaar ... . Link naar reactie
AJ Geplaatst: 30 november 2010 Delen Geplaatst: 30 november 2010 Hoi,Sindo Nog bedankt voor het Logo... Ben er blij mee!!! Volgende keer wat langer blijven kletsen,Was gezellig Groet,AJ & Karin Link naar reactie
sindo Geplaatst: 17 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2011 Vandaag weer een stap verder, motor onderuit gehaald, de linkerbil, dat was niet simpel, en een bus WD40 gespoten om de rest vd schroeven los te krijgen en het strippen kan beginnen. Volgende week naar een paar px motors gaan kijken. Link naar reactie
nero Geplaatst: 17 maart 2011 Delen Geplaatst: 17 maart 2011 Ziet er al goed uit! Waarom een PX-motor? Groetjes, nero. Link naar reactie
Macvespa Geplaatst: 17 maart 2011 Delen Geplaatst: 17 maart 2011 Hoe heb je de linkerbil er af gekregen? Link naar reactie
sindo Geplaatst: 17 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2011 px omdat het elektronische ontsteking is en "betrouwbaar". Ik kan natuurlijk een elektronische ontsteking steken ook. De linker bil zit met schroeven vast door het kader. Enkele heb ik losgegregen, de rest heb ik moeten doortrekken. Achteraf nieuwe schroeven indraaien. Link naar reactie
sindo Geplaatst: 19 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2011 de regen heeft zo zijn voordelen en ben vandaag nog eens in de garage gekropen. Ondertussen is de vespa helemaal uiteen,de px moter klaar om te monteren. De body met commandant 4 opgeblonken en alle kabels en gene vervangen. Ik was net de nieuwe kabelboom aan het steken, maar dat ging van geen kl@#$%, al de rest was net iets te vlot gegaan. Om verdere ongelukken te vermijden op tijd gestopt. Achteraf ga ik alles nog eens met Owatrol insmeren tegen het verder roesten. Ik weet alleen niet wat ik met de onderkant moet. Liefst zou ik met roestwerende verf spuiten, maar dat maakt afbreuk op de staat van de wesp. Bestaat er iets degelijks doorschijnend dat voldoende bescherming biedt? Grts sindo Link naar reactie
nero Geplaatst: 19 juni 2011 Delen Geplaatst: 19 juni 2011 Bestaat er geen doorzichtige dinitrol? Anders: siliconenspray, Owatrol overal of inwrijven met teer (zwart). Foto's van dit prachtig "beestje"? Groetjes, nero. Link naar reactie
sindo Geplaatst: 19 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2011 ik zal eens checken bij een autoshop foto's volgen maar eerst de garage een beetje opruimen )) Link naar reactie
Pajotter Geplaatst: 19 juni 2011 Delen Geplaatst: 19 juni 2011 Valvoline tectyl is doorschijnend en goed Link naar reactie
sindo Geplaatst: 20 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2011 ok merci! nog een vraagje, de rubers van de billen waren zo goed als "gesmolten". aan ene kant is er nog een deel dat aan de body kleeft. het is steenhard, maar ik durf het er niet af te schrapen uit vrees voor krassen. kan ik het met wasbenzeen verwijderen, zonder de lak te beschadigen? Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 20 juni 2011 Delen Geplaatst: 20 juni 2011 kan je die niet "eraf smelten" met een oude soldeerbout ofzo? mij lijkt dat alle synthetische thinner-achtige producten je lak sowieso dof maakt. (geeft wel een cool effectje) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.