Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Motovespa 150S - 1963


sindo

Aanbevolen berichten

Ik ga eerst proberen met een haardroger, door de warmte zou het rubber terug soepeler/ "vloeibaarder" moeten worden,

ik heb inderdaad schrik voor de lak.

Deze vespa heeft ietwa emotionele waarde, is die van mijn pa geweest, dus ben ik er ook heel zuinig mee.

Grtz

Sindo

Link naar reactie

Sindo, voor uwen onderkant: Tectyl Superwax, verkrijgbaar in de gewone autohandel. Ik heb den onderkant van mijne Sprint daar ook mee ingespoten. Pas op, helelmaal doorschijnend is het niet, het verkleurt een beetje oker-achtig/geelbruinig (zowat de kleur van ne flinke sigarettenvinger) - best eerst eens proberen op een stukje metaal dat je nog ergens hebt liggen, dan zie je meteen hoe sterk de verkleuring is bij welke hoeveelheid je spuit.

Link naar reactie

merci Jef. Ik zal zaterdag eens bij een autoshop binnenspringen zien wat er zo al op de markt is.

ondertussen de kabelboom getrokken en nieuw stuurslot gestoken. Voorste demper gedemonteerd.

Zaterdag bij Jan langs voor een nieuwe demper en achtervering, hopelijk passen die van een vroege jaren 60 Vespa ook.

dat was het voor deze week, de rest van de week zit ik in het buitenland dus zal er niet meer gesleuteld kunnen worden :(

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Heb een (bijna doorzichtige metaal vernis liggen,roestw OF V3V ?Tja doet er nie toe.Dacht mijne naaktmetale px daarmee te spuiten maar niet ideaal om te spuiten.Is amper 2 maand oud,als je niet te ver van Tervuren woont mag je het gerust komen halen mijne px is ondertussen in de carroserie gespoten ;)hier is alvast mijne gsm nr. :0494669442.Fantastisch produkt maar gebruik het niet& doe er liever iemand plezier mee,groetjes Dave

Link naar reactie

voyeurs!

ik ga eerst proberen de uilaat onder de px te halen zal geen lachertje worden, maar na 30 jaren dienst dit weekend de geest gegeven.

Zalig geluid, hoewel niet iedereen het apprecieert :D

Link naar reactie

Merci ! Er is nog veel werk en weinig tijd maar we komen er wel.

Dat stuk oud ijzer stak onder de px200, ik heb daarnet nog een LeoVince onder gestoken, maar dat maakt al even veel lawaai.

misschien toch uitkijken voor een sip road of dergelijke, maar ondertussen kan ik weer voort

Link naar reactie

Sindo, als je de LeoVince zou vervangen dan zou ik eerder opteren voor een sip road dan voor een sito+

mooie vorderingen met je motovespa, wanneer wil je hem helemaal klaar hebben ?

Link naar reactie

@Nero nee ik was toen nog niet geboren maar dat had wel de max geweest

@joene zo snel mogelijk, maar ik neem er mijn tijd voor. Zal tegen Frankrijk helaas niet klaar zijn of de kabouterkes moesten langskomen :)

De leovinci blijft er voorlopig onder heel wat power in de hoge toeren wat minder in de lage. Ik moet ook een grotere sproeier steken. Ik haal 100 op de teller in derde maar in vierde gebeurt er niet veel meer

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...