Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Inrijden / Roderen


sammy1978

Aanbevolen berichten

Ook al kan ik nog geen afscheid nemen van mijn PX 125 -zie foto-, toch heb ik vandaag een nieuwe gekocht: zwarte GTS 125 i.e Super.

Hopelijk krijg ik snel mijn nummerplaat, zodat ik mijn nieuwe Vespa kan ophalen en er mee op pad kan!

Uiteraard zal de dealer me vertellen hoe die ingereden/ gerodeerd moet worden, maar toch ben ik benieuwd naar jullie advies en ervaringen.

Heb intussen vernomen dat je de eerst 1000 km maximum 85 km/u rijdt. Acceleren kan blijkbaar wel voluit aangezien versnelling automatisch veranderd rond de 5000 toeren.

vespapxsmall.jpg

Link naar reactie

Ik heb ook een vraag ivm roderen, is dit bij een lx50 4V van groot belang? De dealer zei dat dit wel meeviel daar de motor zowieso begrensd is op 80% van zijn vermogen klopt dit of hou je hier toch best wat rekening me?

Link naar reactie

Ik dacht dat de eerste 400km cruciaal zijn, maar hoor meer en meer zeggen dat bij de nieuwe brommers en moto's het niet echt meer nodig is. Dat belet mij wqel niet om te blijven roderen minumum 1000km . Is het niet zo dat ze vroeger bij een vepa zelf met zo'n plakker meer dan 1000 km aanraadde ?

greetz

Link naar reactie

Yes, mijn nummerplaat is er!

Dit weekend zal ik mijn nieuw stalen ros eens goed te sporen geven.

Zwarte GTS 125 i.e Super.

Nog advies en/of ervaringen ivm inrijden/ roderen?

Klopt het dat je de eerst 1000 km maximum 85 km/u rijdt, en dat acceleren blijkbaar wel voluit kan, aangezien versnelling automatisch veranderd rond de 5000 toeren?

Link naar reactie

mannekes, als jullie nu eens de eerste 500 km gewoon een beetje rustig rijden en kom er nu zondag mee naar de SC Primavera Meet&Greet. Wie weet win je er gelijk een skoeterkar bij en je dingt mee naar de beruchte cup "Best of Plastic". Ik heb die cup al gezien en ge zou zot zijn as ge die nie wilt.

Link naar reactie
Tis dan toch ne plastieken 'cup' Joene?

verrassing :-)

we hebben hier en daar wat krimpkous gebruikt om het ijzer te verplastieken (if you know what I mean)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...