Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vepa templates


Fireball

Aanbevolen berichten

Mijn PX200E en Rally zijn momenteel bij de zandstraler (TeWinkel). Nu is het uitkijken naar leuke kleuren en/of combinaties.

Heeft er iemand blanco templates om in te kleuren? Lieft voor-, achter en zijaanzicht.

Link naar reactie

Amaai had wel iets opbouwender reacties verwacht dan gewoon uitlachen. Ik had uiteraard al gekeken op google maaar had niet gevonden wat ik zocht.

Een schuin-voor visie heb ik al uit de px partslist gehaald maar had graag MEER.

Link naar reactie

Relax; Als alles zo serieus zou moeten zijn, zou er niks aan zijn in het leven.

Je kunt toch gewoon op een witte PX zoeken met de extreem bruikbare tip van Joene en die inkleuren?

Link naar reactie

@fireball - combinaties hoeven niet alleen kleuren te zijn - al is gedacht aan stickers, logo's of emblemen - efkes surfen en je vindt er massa's van

daar bovenop kan je ook werken met allerlei accessoires (chroom, matzwart of gekleurd, nieuw of 2dehands, ...)

het knapste is dat je een beetje van jezelf in je scoot legt - ongerestaureerd of helemaal tip top en met veel bling bling - ieder zijn ding is hier wel aan de orde

gewoon creatief zijn is de boodschap - komaf en succes der mee

grts frutsab

Link naar reactie

Kleurplaatje van Barbie & Ken:

barbie-ken-scooter.gif

Kun je meteen testen welke "modieuze motorvest" er best bij past

Even serieus: zoek zoals hierboven al werd vermeld een afbeelding van een witte Vespa. Ik heb het op identiek dezelfde manier es geprobeerd, om dan via photoshop de witte kleur eenvoudig te vervangen door een kleur naar keuze.

Link naar reactie

Thx voor de reacties,

Het had gewoon handig geweest indien er standaard wite layoutjes waren waar je je kleuren kon invullen.

Dit dan met een 3D modelletje kunnen rondraaien om alle kanten te bekijken... :D

Dan maar onze barbypop paintshoppen zekers.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...