Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Uitlaat vraagje


-Kristof-

Aanbevolen berichten

Denk dat de malossi ongeveer hetzelfde gaat geven als de simonini of polini niet?

nee en de malossi is duidelijk van betere kwaliteit

Link naar reactie
  • 2 weken later...
nog een vraagje dan maar , sito vs peps... peps is roestvrijer , maar trekt deze ook beter dan sito of gaat deze iets rapper dan sito ?

rij momenteel met sito dermee...

PEP uitlaat is is alle opzichten beter dan een sito...

Link naar reactie

Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer vooraleer jullie je PEP-uitlaat thuis hebben aangekregen?

Ik heb het bedrag van de mijne al een tijdje geleden overgeschreven (het geld is de 16e april van mijn rekening gegaan), en 'k heb er nog altijd niks van gehoord. Den telefoonnummer op de site macheert vreemd genoeg niet.

Link naar reactie

Jef, da heeft bij mij zo'n 2 weken geduurd

zelfde verhaal een beetje zoals bij jou

maar opeens ga je een DHL trackingnummer krijgen en dan heb je de uitlaat snel

Link naar reactie

Joene, hij start en rijdt goed ja...maar die bougie blijft wit. Vandaag ne B6ES gestoken en die blijft ook wit (bij statonair draaien is ze donkerbruin, nada'k heb gereden is ze wit). Met dieje champion N2C leek het +/- oké, maar da's in principe helemaal niet de juiste bougie (komt overeen met ne B9ES). Dieje B6ES is standaard, dus daar zou het normaal gezien toch het beste mee moeten gaan.

Bart, ik wil maar hebben: zolang ik de afstelling met ne standaard uitlaat niet in orde krijg, ga ik er gene andere +/- "speciale" uitlaat op steken waarmee de motor (volgens mij) meer toeren kan maken, uit schrik om een gat in de piston te knallen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

derstraks dan toch maar een simonini besteld , vondt het wel een mooi uitlaatje, het zal dan wel iets minder hard trekken als men sito+ , maar ben er toch benieuwd naar wat het voor de rest zegt...

iemand idee of ik nog andere sproeier moet plaatsen voor deze uitlaat (nu staat er 50-120op) ,

zit nu met de 24 si carbu, dr177, 22tands koppeling

Link naar reactie

voila sominini is vandaag binnengekomen , wou ik hem er direct onderzetten natuurlijk sloeg het toch wel beetje tegen :( de originele bout aan het chasis is veel te lang en had geen moer ervoor...

euhm ik denk ook dat ik een spacer of veel ronddellen zal moeten gebruiken want is ng veel plaats tussen en raak momenteel mijn achterwiel...

toevallig iemand een sominini op een px , en een foto van onderzijde ? :)

grts

Link naar reactie
  • 10 maanden later...

Ik rij met een DR177 PEP 24/24 sproeierzetting 160/BE/125. Probleem bougie is nogal wit en heb schrik van een vastloper. Welke bougie stellen jullie voor ? Rij nu met Piaggio P86M en denk eraan eventueel op mengeling 3% ipv 2% te gaan rijden. Iemand ervaring ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...