Joene Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Denk dat de malossi ongeveer hetzelfde gaat geven als de simonini of polini niet? nee en de malossi is duidelijk van betere kwaliteit Link naar reactie
fajes Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 en de pinasco vind ik persoonlijk maar een crappy pijp... Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Een chauffagebuis does the trick!!! Succes gegarandeerd (en origineel) Link naar reactie
-Kristof- Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2010 ok , voorkeur gaat dan eigenlijk nog naar de malossi.. maar vind er eigenlijk weinig van trug.. en precies nog niet veel volk die ze heeft geplaatst met de dr setup... Link naar reactie
gunter Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Een DR177 gaat nog het best met een sito+ of natuurlijk de pep uitlaat hé;-) Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 oej is pinasco crap? heb er momenteel 1 klaar liggen voor op mijn moteureke, had het geluid gehoord bij Carl en vond dat nog redelijk subtiel in vgl met ne scootRs ofzo Link naar reactie
-Kristof- Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2010 nog een vraagje dan maar , sito vs peps... peps is roestvrijer , maar trekt deze ook beter dan sito of gaat deze iets rapper dan sito ? rij momenteel met sito dermee... Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 @ BartPK: Iets tegen ne ScootRS? Alhoewel da er ook wel iets anders op men verlanglijstje staat... Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 zeker niets tegen, vet geluid, ma beetje te Link naar reactie
EriX Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 nog een vraagje dan maar , sito vs peps... peps is roestvrijer , maar trekt deze ook beter dan sito of gaat deze iets rapper dan sito ?rij momenteel met sito dermee... PEP uitlaat is is alle opzichten beter dan een sito... Link naar reactie
Boseau Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Nog een ander alternatief is: https://www.pmtuning.co.uk/index2.htm Ook te verkrijgen via de sip Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer vooraleer jullie je PEP-uitlaat thuis hebben aangekregen? Ik heb het bedrag van de mijne al een tijdje geleden overgeschreven (het geld is de 16e april van mijn rekening gegaan), en 'k heb er nog altijd niks van gehoord. Den telefoonnummer op de site macheert vreemd genoeg niet. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 Jef, da heeft bij mij zo'n 2 weken geduurd zelfde verhaal een beetje zoals bij jou maar opeens ga je een DHL trackingnummer krijgen en dan heb je de uitlaat snel Link naar reactie
Jelle Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 bij mij duurde het exact een week tussen het moment van betalen (paypal) en de levering. Heb de pep uitlaat wel via ebay gekocht. Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 24 april 2010 Delen Geplaatst: 24 april 2010 als dat met het vliegtuig moet komen dan zal dat binnenkort wel arriveren der was iets me ne vulkaan of zoiets Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 27 april 2010 Delen Geplaatst: 27 april 2010 Mijne pep is vandaag gearriveerd, maar ik durf hem er niet onder steken zolang mijne vieze vuile rottige carbu niet tegoei afgesteld raakt =( Link naar reactie
Joene Geplaatst: 27 april 2010 Delen Geplaatst: 27 april 2010 zolang mijne vieze vuile rottige carbu niet tegoei afgesteld raakt =( hoe ? 't was toch ok ? Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 27 april 2010 Delen Geplaatst: 27 april 2010 das trouwens dom want met ne nieuwen uitlaat moet ge toch opnieuw afstellen... Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 27 april 2010 Delen Geplaatst: 27 april 2010 Afstellen is voor watjes...gewoon rije tot het kapot is... Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 27 april 2010 Delen Geplaatst: 27 april 2010 Joene, hij start en rijdt goed ja...maar die bougie blijft wit. Vandaag ne B6ES gestoken en die blijft ook wit (bij statonair draaien is ze donkerbruin, nada'k heb gereden is ze wit). Met dieje champion N2C leek het +/- oké, maar da's in principe helemaal niet de juiste bougie (komt overeen met ne B9ES). Dieje B6ES is standaard, dus daar zou het normaal gezien toch het beste mee moeten gaan. Bart, ik wil maar hebben: zolang ik de afstelling met ne standaard uitlaat niet in orde krijg, ga ik er gene andere +/- "speciale" uitlaat op steken waarmee de motor (volgens mij) meer toeren kan maken, uit schrik om een gat in de piston te knallen. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 27 april 2010 Delen Geplaatst: 27 april 2010 @ JEF_VB: zie verder in je topic warmloper Link naar reactie
-Kristof- Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2010 derstraks dan toch maar een simonini besteld , vondt het wel een mooi uitlaatje, het zal dan wel iets minder hard trekken als men sito+ , maar ben er toch benieuwd naar wat het voor de rest zegt... iemand idee of ik nog andere sproeier moet plaatsen voor deze uitlaat (nu staat er 50-120op) , zit nu met de 24 si carbu, dr177, 22tands koppeling Link naar reactie
-Kristof- Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2010 voila sominini is vandaag binnengekomen , wou ik hem er direct onderzetten natuurlijk sloeg het toch wel beetje tegen de originele bout aan het chasis is veel te lang en had geen moer ervoor... euhm ik denk ook dat ik een spacer of veel ronddellen zal moeten gebruiken want is ng veel plaats tussen en raak momenteel mijn achterwiel... toevallig iemand een sominini op een px , en een foto van onderzijde ? grts Link naar reactie
Lancelot Geplaatst: 29 maart 2011 Delen Geplaatst: 29 maart 2011 Ik rij met een DR177 PEP 24/24 sproeierzetting 160/BE/125. Probleem bougie is nogal wit en heb schrik van een vastloper. Welke bougie stellen jullie voor ? Rij nu met Piaggio P86M en denk eraan eventueel op mengeling 3% ipv 2% te gaan rijden. Iemand ervaring ? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.