Joene Geplaatst: 30 maart 2011 Delen Geplaatst: 30 maart 2011 als het een NGK mag zijn: een B6HS is zowat de standaard voor de PX125 als je regelmatig lange stukken aan hogere snelheden rijdt (bv. veel expreswegen) dan kan je best naar een iets koudere bougie gaan, B7HS of zelfs B8HS. voor jouw setting zou ik zeggen: B7HS blijf gewoon bij 2% maar gebruik half synthetische olie van een goed merk Link naar reactie
sindo Geplaatst: 30 maart 2011 Delen Geplaatst: 30 maart 2011 Je kan dit best in een eigen topic zetten om te beginnen. Als je een te arme afstelling hebt los je dit niet op met een andere bougie. stel je Carbu eerst goed af. Link naar reactie
Lancelot Geplaatst: 30 maart 2011 Delen Geplaatst: 30 maart 2011 @Joene, 'k zal eens proberen met B7HS en geef dan feedback Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.