Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Originele Piaggio PX uitlaat: SIP of Scooter Center ???


Jelle

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn PX 125 van 2006 voorzien van een uitlaat zonder katalysator. Ik wil liefst een beetje kwaliteit en geen hels lawaai dus geen Sito of Sito+.

Ik wil liefst een OEM Piaggio uitlaat dus even gekeken bij zowel SIP als Scooter Center maar welke is nu een echte originele van Piaggio...

http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/24102000/Exhaust+PIAGGIO+PX80150.aspx

of

http://www.scooter-center.com/scoweb/pages/productdetail.grid?product=288621641310320&target=productdetail&category1=C%3AC_V%3AC_V_ZAPM09302&category2=CAT%3ACAT_AUSPUFF

Beide staan geafficheerd als 'original piaggio exhaust' maar die van SIP kost 82,11 euro en die van Scooter Center 52,04 euro...

Link naar reactie

gewoon naar Classicscooter gaan en hem daar kopen

dan zie je tenminste wat je koopt en kan je de kwaliteit en afwerking meteen zien

simpel hé ;-)

Link naar reactie
Een Pep Plus 2.0 uitlaat kost nog meer dan de andere twee (€160), maar die is echt wel zijn geld waard.

zo is dat en ik spreek uit ervaring :-)

Link naar reactie

Aan die pep plus 2.0 was ik ook aan het denken of die SIP T5 pro PX maar die is wel duur.

PEP beweert dat hun uitlaat geen hels lawaai maakt zoals de sito+ en ze hebben een geluidfragmentje op hun site staan maar heb die nog nooit irl gehoord.

Link naar reactie

ik vind zelfs dat mijn pep hetzelfde klinkt als een standaard uitlaat

het geluidsfragment op hun site is absoluut niet te vergelijken met het geluid van mijn pep

Link naar reactie

Op welke vespa heb jij een Pep gemonteerd? Heb jij je hoofdsproeier nadien vervangen door een maatje groter?

ik vind zelfs dat mijn pep hetzelfde klinkt als een standaard uitlaat

het geluidsfragment op hun site is absoluut niet te vergelijken met het geluid van mijn pep

Link naar reactie
Ik heb een pep 2.0 op een standard p200 blok en heb de sproeier moeten aanpassen,er steekt nu een 120 in.

ik heb identiek dezelfde settings, en gelukkig da wij zijn :-)

Gunter en ik zijn PEP-broeders ;-)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...