Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Groten ambras na plaatsen JL uitlaat


Vespaboerke

Aanbevolen berichten

Hallo,iemand ervaring met deze materie?Heb een cosa 200cc van '91.Technisch redelijk in orde met den originele uitlaatRond de 100km/u neiging tot inhouden...Nu,na plaatsen jl pijp en sproeier van 120,niet meer regelbaar aan carburator.Luchtvijs in of uit,maakt niet veel verschil.Geeft ook niet veel vermogen meer in 4e versnelling.Zou deze valse lucht trekken misschien langs de dichtingen?

Link naar reactie

Sproeier van 120 lijkt me veel te klein er zit normaal een 118 in dacht ik en ooit al gehoord van een ontsteking afstellen bij tuning uitlaten. Ik zou er zo niet meer mee rijden want die JL eet uwe piston op.

Link naar reactie

Hoi mister t,normale sproeiermaat is 96.Wat betreft ontsteking afstellen,dit zou kunnen.Ben van deze materie niet helemaal op de hoogte.Bedankt alvast voor de reply.

Link naar reactie

Hey Boerke,

Ben zelf al een tijdje vertrouwd met 'kitelen' van cosa motoren, het zit zo als je een pijp plaatst kan je beter bij SIP perf. een sproeier set kopen en testen met de verschillende maten tot deze met de juiste afstelling goed rijdt. Bij JL zit je onder normale omstandigheden goed met een 110 sproeier. Denk ook zeker eens aan je luchtfilter onder je zadel, deze of vervangen of een nylonsok van uwe wederhelft over trekken,(geen condoom)voor een betere doorlaat. Sneller ga je niet echt rijden, maar kopel boven de 3500 toeren trek je er gemakkelijk een nieuwe 125 af. Een kleinere bandenmaat helpt ook nog op het achterwiel, 130 x 80 10,

Grts c

Link naar reactie

Hoi curve (s) rider,

Mag da een oude nylonkous zijn?Heb er nog eentje die ik gebruikt heb toen ik nog in dienst was bij de bende van Nijvel... ..

Greetz en tot zondag

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...