Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Deze vespa zijn prijs waard ?


DR

Aanbevolen berichten

doe er een paar honderd eurokes af en eis de papieren, 1600 hiervoor is wel heel erg optimistisch denk ik...

Vermits de koper er ook geen specificaties bij zette, vermoed ik dat het een leek is die goud ruikt...

1400 met papieren is denk ik wel de max prijs.

Link naar reactie

mja maar eerlijk gezegd zou ik echt geen vespa zonder papieren kopen...

Probeer toch ervoor te zorgen dat ze papieren zelf gaan halen... het zou wel eens een teleurstellende speurtocht kunnen wordne.

Link naar reactie

de vraag is natuurlijk "wat is rijdende staat"hé?

hij kan wel bollen maar hoe lang en hoe ver da's iets anders.

die 1400 euro die hierboven werd vermeld lijkt mij meer als voldoende MET papieren EN een hard recht frame (en dat is eigenlijk nog 400 euro teveel,maar zo zijn de prijzen nu éénmaal tegenwoordig)

Link naar reactie

ik vind de prijs nog goed meevallen, wat koop je nog voor die prijs dat rijd..?

op foto valt hij alleszindsgoed mee kwa staat lijkt me , ik heb al 2 vespas gekocht bij deze verkoper en steeds tevreden.

en hij heeft me idd papieren bezorgd bij een 125cc vespa die ik daar kocht...

grtz

Link naar reactie

@ Didier Wespje

Idem hier, heb er ook al een Vespa gekocht. Papieren netjes in orde en de prijs viel nog mee.

Net zoals de Vespa die hij nu verkoopt had die van mij gelukkig ook alle (originele) onderdelen er nog op zitten wat al heel wat geld uitspaart.

Gr Wout

Link naar reactie

manman, wel heel slim dat zo te posten...

Link naar reactie
Heb je hem met die papieren kunnen verzekeren?

ik wel jah, bij het verzekeren kreeg ik dat allemaal geregeld

grtz

Link naar reactie

goe bezig cult...

en zo'n scoot kan best rijden, zo origineel. maar hoe lang gaan die 40-50 jaar oude borages en pakkingen het uithouden? ik hoor het allemaal graag zeggen, "volledig origineel en rijdend". uiteindelijk moet die toch open en beginnen de kosten pas.

Link naar reactie

Voor wie het niet weet, Antonio (verkoper) werkt (of werkte) in het weekend bij sleghers. Je kunt de "kwaliteit" er een beetje mee vergelijken. Gasten kopen en verkopen alleen. Ga je geen aziatische toestanden vinden normaal maar je gaat zoals fajes reeds zei wel in de toekomst dienen blok moeten opengooien.

Mijn eerste primavera komt van sleghers en is gelijkaardig. Heb er twee jaar mee gereden en dan heb ik er serieuze kosten aan gehad. Zou het wel durven risceren maar denk niet dat ge voor dat geld een op en top in orde vnb koopt.

Link naar reactie

@cult, hier laat je toch wel een steek vallen mijn gedacht, echt geen meerwaarde voor deze topic..

Link naar reactie

lijkt me er ok uit te zien, MAAR VBA 125cc?

dat lijkt me toch iets dat vooral curry's voor hebben. Of er is gefoefeld met de papieren... een VBA-VBB is immers altijd een 150cc, De VNA-VNB zijn 125

Link naar reactie

als ik zo eens rond hoor zijn er best wel veel vba vbb vespas met een roos papiertje waarop 125 staat... als deze ooit is aangekocht na herinschrijving kan het goed zijn dat daar een 150 cc ondersteekt en dat ie alleen op papier een 125 cc is... vraag eens naar het motornummer?

Link naar reactie

ale,ik zeg es iet voor te lachen en ik zen weral de kop van jut :)

Kzal nog es iets zeggen..de Vespa is waard wat jij er wil voor geven...

Voila...

En sorry dak blijkbaar iets verkeerds heb gezegd..was helemaal niet de bedoeling...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...