Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Deze vespa zijn prijs waard ?


DR

Aanbevolen berichten

ik zou die niet meteen vertrouwen, is eerst en vooral geen VNB => verkeerde km teller en 150CC dus zou het een VBB moeten zijn.

Dan is er ook al een conversie gebeurd naar 10 inch en ligt er een curry mat op.

onderschat niet hoeveel kosten er nog aan zijn.

750 is sowieso teveel... tenzij de bodemplaat nog hard en in orde was.

500 max met de juiste papieren bij zou nog 'ok' zijn, al bij al is 500 euro al veel geld voor een, laat ik het nog wat subtiel zeggen, een wrak... :s

Link naar reactie

Die laatste komt me bekend voor. Lijkt me een Hever scooter en gezien de woonplaats van verkoper en looks van de wesp. Bovendien kan de prijs kloppen...wat me verontrust is dat de vespa momenteel als decor dient in diene zijne living. Factuur van de "professionelen" toch maar eens goed bekijken...als de factureerder in de Krammestraat woont te Mechelen weet je genoeg. Ik meen zelfs deze wesp hier zaterdag in Mechelen OP het fietspad met motoplaat naar huis te zien tuffen. Dat doe je normaal gezien niet, tenzij je niet vooruitgeraakt.

Ik kan mis zijn ook hé...mais je m'en doute, want droeg dezelfde (illegale en onveilige) helm.

Als je die Fiat 500 in de achtergrond van de eerste advertentie bekijkt geldt al het vorige ook voor de eerste advertentie, maar weer ik kan mis zijn.

Gtz en afblijven. Veel succes nog,...

Link naar reactie

kweeni, diene tweede glimt wel zoals ne curry, maar lijkt me in principe best in orde... tfeit dat het nog 8inch is en dat het reservewiel aan het beenschild zit...(normaal hangen bij curry's die reservewielen achteraan)

Link naar reactie
kweeni, diene tweede glimt wel zoals ne curry, maar lijkt me in principe best in orde... tfeit dat het nog 8inch is en dat het reservewiel aan het beenschild zit...(normaal hangen bij curry's die reservewielen achteraan)

Wat denk je van de eerste?

Link naar reactie

eerste lijkt me zeker cury

die laatste die je postte zou iets kunnen zijn denkik. Kzou het straf vinden dat curry makers de 10 inch conversie doen met GS velgen. + hij is al met plaat dus => "kleine garantie" dat ie rijdt.

hij zegt wel dat ie een sito plus uitlaat heeft, maar ik denk dat hij gewoon bedoeld een sito' (zonder +)

misschien de moeite om eens te kijken, maar misschien ook eerst mening afwachten van enkele ander forumgangers

Link naar reactie
eerste lijkt me zeker cury

die laatste die je postte zou iets kunnen zijn denkik. Kzou het straf vinden dat curry makers de 10 inch conversie doen met GS velgen. + hij is al met plaat dus => "kleine garantie" dat ie rijdt.

hij zegt wel dat ie een sito plus uitlaat heeft, maar ik denk dat hij gewoon bedoeld een sito' (zonder +)

misschien de moeite om eens te kijken, maar misschien ook eerst mening afwachten van enkele ander forumgangers

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat denk je van de prijs?

Ik had gedacht maximum 2700 te geven..

Gr

Link naar reactie

mja als motorisch alles in orde is...

Vraag eens wat foto's van de motor.

bied eerst wat minder hé, het blijft "maar" een VNB dus 3000 is wel duur.

maarja het is wel een volledige restauratie dus... doe eerst een bod van 2500, dat vind ik al een goede prijs. (maar ik weet natuurlijk niet wat en hoe er aan gerestaureerd is en hoeveel geld die mens daar aan heeft uitgegeven)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...