Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Sint-Patricksrit


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

Verwachting voor zaterdag:

Zaterdag is het zwaar bewolkt met soms een opklaring en vallen verspreid over het land soms enkele buien. Met maxima die zich situeren tussen 13 en 17 graden is het terug zachter. Er waait een matige en langs de kust soms vrij krachtige zuidwestenwind.

Lekker weertje dus...

Link naar reactie

Het was dik in orde !!

De weergoden waren ons goed gezind, mede dankzij de wijding in Oostakker waarschijnlijk ;-)

De rit was leuk, dank hierbij aan Marc, de mannen van Gent en de wegkapiteins.

Tot de volgende !

David

PS: De volgende keer sms of mail ik je Lievin :-)

Link naar reactie

Heel mooie rit, Sint-Patrick waardig!

Tevens een prettig weerzien na de (te) lange winterstop met veel oude en minder oude bekenden. Dankzij de pastoor hebben we maar maar een paar druppels (wij)water gezien.

De wakkere vespist kon zelf het eerste lieveheersbeestje van het jaar opmerken.:)

Dank aan VCG die dit alles in goede banen heeft geleid.

Foto's?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

heel toffe rit, wat ook bijzonder was waren de enkele woorden om toch nog eens de persoon te gedenken die vorig jaar deze als laatste rit heeft mogen genieten (peter denk ik). het leven is erg kwetsbaar we moeten genieten waar we kunnen. Gelukkig is dit meestal wel het geval tijdens deze ritten.

grts

Ronny

Link naar reactie
Wat heeft het bestuur van VCB daar te zoeken?

Ledenwerving?

Heb trouwens navraag gedaan bij het bestuur (zoals VCB had gesuggereerd) en het blijkt dat VCG één van de weinige clubs is (zoniet de enige) die je de vrije keuze laat om al dan niet óók lid van VCB te worden. Heel correct, niet? Veel mensen weten zelf niet dat ze automatisch aangesloten worden bij VCB als ze clublid worden.

Maar voor alle duidelijkheid: ik heb niets tegen VCB. Integendeel, een goed werkende overkoepelende club kan alleen maar een meerwaarde zijn.

ps: Josse, neem dit zeker niet persoonlijk op. Het siert je dat je op komt voor VCB (in plaats dat het bestuur dit zelf zou doen).

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Het siert je dat je op komt voor VCB (in plaats dat het bestuur dit zelf zou doen).

Groetjes, nero.

Ik kan het gewoon niet verdragen dat VCB constant op een achterbakse manier aangepakt wordt, dat is alles.

Misschien een idee om in het bestuur van je eigen club te gaan zitten en via die weg zelf aan te gaan kloppen met je frustraties bij VCB ?

Link naar reactie

Wie zegt dat ik frustraties heb over VCB? Voor diegenen die problemen hebben met hun kortetermijngeheugen, ik had hier wel (nog voor VCB) de activiteit van Vespaclub Des Fagnes geplaatst. Uit frustratie zeker?

Ik heb trouwens heel goede banden met mensen die nauw bij het bestuur betrokken zijn, zij het meer langs franstalige zijde.

Om hier dan te verkondigen dat ik met frustraties zit over VCB, juist omdat ik een vraag stelde over hoe VCB tussen kwam in de organisatie, lijkt me een beetje te kort door de bocht gaan.

Een vraag waarop tot nu toe geen deftig antwoord is gekomen, niet door het bestuur en niet door één van de leden.

Maar dit is volledig off-topic natuurlijk, waarvoor mijn exuses.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...