Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta Startpagina


mr160

Aanbevolen berichten

Je moet anders best goed kunnen sleutelen als je op een Lambretta rijdt! ;)

Zelfborgende moeren en Loctite doen al wonderen bij een Lambretta. ;)

Lambretta = Mecanno

Vespa = Playmobil ?

Link naar reactie

PK modellen (125cc) zijn voor de snotneuzen onder ons die nog niet goed doorhebben dat er ook largeframe modellen bestaan. ;-)

De 50cc versies daar ga ik zelfs geen tijd meer insteken om dat te kunnen plaatsen. :-)

En we hadden het niet over wie nu het snelste is hé... Jouw Pk- modellen zijn zwaar opgefokt. Zet daar een lambretta naast die ook zwaar opfokt is en je zou wel eens aardig kunnen verschieten.

Link naar reactie
Lambretta is langer en slanker = fallussymbool, dus voor DE echte man.

Vespa heeft een dikke kont = voor de kontenliefhebbers, dus voor janetten.

Als ik het goed begrijp zit jij liever op een fallus(symbool) dan op een paar dikke (vrouwen)billen?

Wie is er dan de janet? :))

@Maarten: kan je ook zo geen pagina ineensteken voor vespa?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@ERIX: een lambretta is idd niet gemaakt op op te zitten, eerder om onder te liggen (als je kan sleutelen tenminste), of om in uwe living te zetten.:)

Was er niet ooit een onderzoek (bij auto's), waaruit bleek dat hoe groter het symbool, hoe kleiner de fallus was?

Nu beweer je dus dat lammy-rijders (waarvoor IK veel respect heb) niet alleen janetten zijn maar ook een klein "pitjen" hebben? Ik zou niet graag in je schoenen staan bij een volgende lambretta-meeting of eerder een volgende lambretta sleuteldag...

Het optrekken met "oude patjes" heeft dan ook weer zijn voordelen, zeker als je weet dat er per "oud patje" 3/4 (jong) verpleegstertje klaar staat...

Toch bedankt voor de link naar de vespastartpagina! Ah nee, da was Maarten.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Dat van da klein pietje zijn uw woorden niet de mijn. Als er een onderzoek is geweest, wat ik ten zeerste betwijfel, moet je dit ook kunnen aantonen hé (dus een link ofzo). ;-)

Ik beweer dus nergens dat lambretta-rijders janetten zijn en/of een klein pietje hebben, wederom uw woorden, niet de mijn. Je veronderstelt wel van alles maar je kan het dus niet aantonen. Ik veronderstel niets, ik gebruikte gewoon symboliek, wat precies niet echt duidelijk is voor u.

En ik zal maar zwijgen over een Vespa GS of SS want daar lig jij blijkbaar ook meer onder dan dat je er op zit. ;-)

@ Maarten: bedankt voor de LAMBRETTA pagina.

En zo kunnen we allemaal nog eens goed lachen hé. :-)

Link naar reactie

Ik vind alles vet man ;) Van wide frame naar smallframe en een lammy zou ik graag ook nog eens willen en wat dat sleutelen betreft...daar zit ik niks mee in :D

maar pff ik ben me aant realiseren dat ik veel wil ;) Dus misschien beter het houden bij wat ik heb ;) en daar wat van maken.

Voor de rest on topic ! Mooi gedaan Maarten !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...