Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LML met DR 177


Ronny

Aanbevolen berichten

Hey Ronny, steek gewoon die DR eronder en ander krukasje, automatische smering eruit en ge hebt nog meer plezier aan uw wesp.

wat betreft betrouwbaarheid...das kwestie van juist af te stellen.

Op mijne px heeft die kit ondertussen een goei 5 à 6000 km erop zitten. (en het was een tweedehands kit die wel al een 1000 km gedaan had)

Met de simoninipijp trok ik er gerust een GS af, de eerste 100 meter...

top snelheid zal tussen een 110-115 geweest zijn(op de px teller), met de sitoplus trekt hij harder in lagere toeren, maar kan minder toeren aan en geeft een suk lagere top, 110 is na een tijdje met lichte helling(bergaf) echt wel de max.

Link naar reactie

@Bart,weet gij of die krukas ook iets oplevert ? heeft volgens mij heel wat in de pap te brokken.

onderdruk, spoeling, vulling, compressie, ... .? de vraag is echter welke krukas voor LML best geschikt is.

Link naar reactie

Als je op dergelijke on line sites zoals sip een "race" krukas koopt, betekent dit dat je inlaattiming van de roterende inlaat aangepast is en dat er dus meer mengsel naar binnen kan worden gezorgen omdat de poort langer open blijft. Wat uiteraard ook iets betere prestaties met zich meebrengt.

Welke echter voor LML geschikt is weet ik niet.

Mvg Felice

Link naar reactie

Moest je een nieuwe PX-krukas willen steken, zoals BARTPK aangeeft, heb ik er een nieuwe te koop (nog in verpakking). Heb deze aangekocht ter revisie van mn oude motor maar mogelijks steek ik een recentere 2dehandsmotor. 't Is maar een voorstel, indien geïnteresseerd mail je me maar..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...