Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11/12/09 Eerste Clubavond Antwerpse Vespa Vrienden


Antwerpse Vespa Vrienden

Aanbevolen berichten

zeggen ze dat dan ni in Grobbendonk : "5 man en ne pjeirekop"

in Nijlen toch dus...

Als gij da persoonlijk opneemt is da uw probleem...

En idd,ik ben geen internetheld zoals zovelen,dus ik kom vrijdag,en dan moogde in mijn gezicht es het hele verhaal doen...want ja...ik "hoor" vanalles...

en ja ik raad u aan om NIET op mijn kap te zitten...kzou ni weten waarom.

Link naar reactie
zoals ik zei...veel internethelden hier...

Ge moet toch ergens goed in zijn eh Cult ;) (en ne smilie achter een uitspraak kan ook al veel betekenen, misschien echter wel alleen voor 'internethelden'). Tis hier trouwens ook 'tinternet' naar ik denk...

Trouwens ik herinner mij nog een tijdje terug dat jij hier ook niet weg te branden was. Zoiets van de pot en ketel eh ;)

En wa gade anders doen eh???? OP MEN BAKKES SLAGEN??? :D

Link naar reactie

tgaat er me gewoon om dat altijd is van "de Fox dit..de Fox dat...dattem mor op zijn eigen forumke blijft..." en nog meer van die tralala..

en nu dattem ier terug is,met een club begint die blijkbaar al serieus wa leden heeft,EN hier terug aangemeld is als "the real fox" hoor ik hier plots niks over ...

strange...

Link naar reactie

@ Cult: ge moet het een wel van het andere kunnen onderscheiden he. Als thefox een clubke wil beginnen (samen met gelijkgezinden trouwens), is dat zen volste recht toch? En als je er dan commentaar op geeft, moet hij wel gefundeerd zijn. Ik denk trouwens dat thefox al heel wa 'steken' en reacties heeft gekregen (niet alleen op het forum) maar da niet iedereen ze snapt...

Alleszinds, het maakt mij persoonlijk amused dat de AVV er eindelijk is gekomen. Het kan alleen maar voor wat meer beweging en animo zorgen, in ons scooterCULTuurtje.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...