Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11/12/09 Eerste Clubavond Antwerpse Vespa Vrienden


Antwerpse Vespa Vrienden

Aanbevolen berichten

jammer want dat is pas een saaie sticker...hoe komen jullie erbij. Allen rond de kerktoren

Pieter, vermoedelijk ben je wel een toffe gast. En het is je volste recht om voor je mening uit te komen. Maar dat jij nu net die opmerking maakt komt wel heel raar over. Want bijna op elke rit of meeting ben jij de grote afwezige. Ofwel is het te ver, te nat, te droog, te koud of te warm, te vroeg of te laat dus als er iemand is die bijna enkel rond de kerk rijd dan ben jij het vermoedelijk wel. Je kan beter constructief bouwen zeker als je wil dat je forummeeting een succes word en geen saaie avond. Hopelijk zien we jouw in Gent bij het glazen huis. Verder wens ik jouw en de Antwerpse Vespa Vrienden alle succes toe.

Link naar reactie

@Marcske,

Ik doe mee waar ik kan, nen verpleger werkt al eens in het weekend hé (één op twee, tot het einde van dit jaar werk ik elk weekend). De vespaforummeeting zit al goed in mekaar (heb heel crisisgevoelige prijzen verkregen voor het eten als de drank), voor "Music for life" komen twee vespa clubs bij mij thuis ontbijten en nadien een verse warme soep drinken en dit gratis. Bij redelijk weer kom ik naar Gent, samen met een hele groep. Qua sticker, ...over smaak en kleur...je weet wel.

Dat ik geen onnodige risico's neem, heeft te maken met mijn beroep. Al menig motorijder gehad op het brandwondencentrum, vandaar...misschien beroepsmisvorming. Tja...

Een grapje kan er bij mij altijd af, ...

Gtz Pieter de grote afwezige die niets te maken heeft met de Antwerpse Vespavrienden.

Link naar reactie

anyway...

Vond het heel gezellig gisteren! merci voor het warm onthaal aan de AVV!

De rit na ginder was even spannend, ineens geen ontsteking meer :P

Weeral iets bijgeleerd over de ontsteking, zat een bolleke op de bougie, merci é Ronny!

De rit terug was eigenlijk heel fijn rijden, in den donker, bijna niemand op de baan,...

En mijne VNB haalt de volle 76 km/h :D (op de gps zelfs)

Link naar reactie

In naam van, de ondertussen al aangegroeide, Antwerpse Vespa Vrienden, willen we iedereen danken die gisteren onze eerste clubavond mee kwam vieren. Eveneens dank aan de verschillende clubs die hun wensen en vriendschap, al dan niet per vertegenwoordiger, stuurden. Uiteraard zijn we daar als Antwerpse Vespa Vrienden zeer blij mee.

Ook wij vonden het een zeer gezellige avond en hopen iedereen, lid of niet, op een van onze volgende avonden of organisaties met plezier terug te mogen begroeten.

Dank aan allen!

Antwerpse Vespa Vrienden.

Link naar reactie
Dan denk ik da ik u heb zien rijden Bart. Tging inderdaad vlotjes.

dat waren wij wss, nen lml, nen gts en mijn vnb'ke.

scheuren zou ik het nog niet noemen, zeker niet als ge ne PX met Dr177 gewoon zijt, maar ik was wel aangenaam verrast dat ik de lml nog "vrij goe" kon volgen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...