Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11/12/09 Eerste Clubavond Antwerpse Vespa Vrienden


Antwerpse Vespa Vrienden

Aanbevolen berichten

amaai Viking..helemaal van Gent naar Grobbendonk?

ferm:)

en de Lars leeft ook nog precies??

ineens komt iedereen terug vanonder zijne steen precies :))

Link naar reactie

@Cult: De stickers zijn pas vandaag klaar en de vluovest;jes vrijdag, dus konden ze idd vorige vrijdag nogniet verkocht worden op de (VCK) clubavond.

Link naar reactie

ik zen helemaal niet in mijn gat gebeten,ik vind het gewoon straf dat jullie naar een clubavond gaan van ee nnieuwe club om dingen te verkopen terwijl er misschien maar 5 man en ne paardekop zal zijn...

dus...jullie weten dan toch al dat er wa volk gaat zijn?

Anders goe zot om van Gent naar Grobbendonk te rijden...

Das het punt...

Soit...voor mij ne Looza Ace vrijdag;)

Link naar reactie

Cult je moet eens goed LEZEN!!! De stickers zijn pas vandaag klaar en de flouvestjes pas vrijdag! Hoe konden we dan op jullie clubavond komen zonder iets te kunnen aanbieden! Jij ga toch ook niet naar Gent komen om iets te verkopen dat je nog niet hebt?

Link naar reactie

@ Cult: die 5 man en een paardekop zijn dan misschien van AVV, maar er zullen ook nog 10 ezelskoppen uit Gent zijn, en de mensen van AVV hebben wel al een hoop materiaal in bestelling van stickers en fluojasjes. Net zoals tal van ander clubs al een bestelling hebben gedaan. En we zijn ook op de kroegenavond van VCA op 18/12 en we zijn ook op de kerstrit van Brugge naar Middelkerke op 18/12 en we zijn ook op de kerstrit van Lambretta op 19/12. En waar we niet kunnen zijn kunnen ze worden opgestuurd. Allemaal activiteiten waar leden zich belangeloos gaan inzetten om alles verkocht te krijgen en alles aan de man/vrouw/club te brengen. De meeste clubs bestellen tussen de 30 en 50 stickers. Dus ja, dank u het gaat goed.

En toch nog even voor alle duidelijkheid dit is GEEN actie van VCG. Dit is een actie op touw gezet door enkele leden van VCG en waar VCG alle steun en medewerking geeft zowel financieel, coördinatie en uitwerking. De bedoeling is/was dat dit een actie zou zijn van alle Vlaamse vespaclubs eb vespisten.

Link naar reactie

Ik kom wellicht ook wel naar de welkomstdrink, een goei gelegenheid om mijn VNBken ne keer op een langer ritjen te trakteren ipv in't stad rond te tuffen.

Hopelijk komt Pieter dan ook me zijn VBB

@ Lars, van waar vertrekt gij? Ik vertrek hoogstwaarschijnlijk met Pieter (en hopelijk nog enkele anderen) vanuit Boom...

Link naar reactie

Mijnen allerliefste Cult,

Als de enige, echte paardekop van AVV wou ik toch even zeggen dat niemand je een mes op de keel heeft gezet om vrijdag langs te komen. Als je wil langskomen ben je meer dan welkom, indien niet, ook geen probleem.

Maar het is niet erg netjes om anderen af te raden langs te komen of hun geestelijke toestand hieromtrent in twijfel te trekken.

Terwijl ikzelf mij, niettegenstaande alle berichten, de afgelopen jaren nergens anders mee beziggehouden heb dan wat ritjes mee te rijden en te helpen waar ik kon, hebben de anderen van AVV en ikzelf wel een grote vrienden- kennissenkring opgebouwd. Regelmatig reden we van Grobbendonk naar Antwerpen en van Grobbendonk en Antwerpen naar Gent. De wereld is groter dan de straat rond de kerktoren. Het is dus, voor alle duidelijkheid, niet raar dat vrienden van Gent langskomen voor onze eerste clubavond. Integendeel, respect voor die vriendschap!

Daarnaast zijn ze ook met een project bezig dat alle steun kan gebruiken. Dus ook daar, stel ik voor, om respect voor te hebben.

Naast mezelf, de paardekop in je statement, zullen er inderdaad nog wel meer dan 5 mensen zijn.

In elk geval, wees welkom, voor zover ik weet heb ik je hondje niet doodgereden en hebben wij geen probleem.

En volgens mij ... zijn dat de punten!

Groeten,

Peter.

PS: dit ten persoonlijke titel en niet van plan om mij terug in discussies te werpen.

Link naar reactie

Komt er iemand van het Leuvense toevallig?

Ik kan er niet raken, heb andere verplichtingen.

Maar mgent zal er zijn met stickers en vestjes normaal gezien, en een deel daarvan zou tot in Leuven moeten raken voor Vespa For Life. We hebben nog een andere mogelijkheid, maar hoe sneller we de stickers hebben hoe sneller we kunnen verkopen natuurlijk!

In ieder geval veel plezier met de nieuwe club en van harte welkom op 13 juni!

Link naar reactie

@the real fox

heb ik ergens gesuggereerd dat JIJ die paardekop bent?

Ik denk het niet..

Heb ik ergens mensen afgeraden om te komen vrijdag??

Ik denk het niet...

Geen goed idee om op MIJN kap te zitten...zo snel ...wacht daar nog maar even mee...

en zoals ik al zei...voor mij ne LOOZA ACE de vrijdag ;)

PS : mijnen hond heeft niets met deze discussie te maken,dus flauwe grapkes mogen achterwege gelaten worden...

Ik ken uwe achtergrond niet,weet ook niet waarom je uit de VCA bent gezwierd in den tijd...dusja...vooroordelen tov u heb ik al zeker niet...

Link naar reactie

Beste Cult,

- Iemand zot noemen als ie voor een andere reden dan verkopen naar Grobbendonk komt heeft geen verdere uitleg nodig, denk ik.

- Mij aanraden om nog niet op je kap te zitten anders... lijkt mij een zeer arrogant statement en zeker bij TheFox volledig aan het verkeerde adres. En, dit is ten persoonlijke titel omdat de laatste dagen er wel veel onzin rond mijn naam is verkocht.

- Die paardekop neem ik graag op mij omdat de anderen van die zes dat helemaal niet verdienen om zo genoemd te worden.

TheFox die uit de VCA is gezwierd????? Waar heb jij de laatste paar jaar gezeten en wie is je bron voor deze volledig verkeerde informatie?

Ik heb geen enkel probleem met of in de VCA, niet in het verleden noch nu! Nog steeds lid nr 184 !

Trouwens, voor zover ik weet heb ik met niemand een probleem binnen het vespawereldje. Er zijn alleen een paar mensen met oogkleppen op die alles geloven wat anderen hen voorkauwen. Zoals bvb Thefox is uit de VCA gezwierd! Waar halen ze het in godsnaam.

Maar, ik heb ook met jou geen probleem en nooit gehad, zoals ik al "creatief met hondjes" zei, dus, laten we samen eentje drinken vrijdag. Als ik me niet vergis moet je niet van ver komen. Wees meer dan welkom!

Groeten,

Peter.

PS: @Blue: tja, verstand heb ik nooit veel gehad, maar ik hou van alle mensen! :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...