Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Death run Edingen II


nero

Aanbevolen berichten

@Erix: place Delannoy is idd met 2 n'en,(de flyer is blijkbaar nog voor verbetering vatbaar...:) )

Voor diegenen die geen zin hebben om het allemaal op te noemen, het is het plein waar de "hoofdkerk" van Edingen staat, plat in het (niet zo grote) centrum.

@Marc: bedankt om de rit op de site van VC-Gent te plaatsen. Als de rit volledig goed zit stuur ik je het bestandje door met de route (nu wil de Tomtom soms nog de verkeerde kant op gaan.

De rit zelf (zoals ze nu is, bedraagt een goede 60km. Als Sprima wil overnemen komen daar nog de Bosberg (Ronde van Vlaanderen) en de Congoberg (mijn favoriet) bij.

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Werk verschoven naar een week later. Als alles goed is, ben ik er toch bij! :)

YES! That's the spirit!

@PIETER1: jammer, had je graag eens in real life gezien...

Voor de twijfelaars: de rit gaat voor 99% over geasfalteerde éénvaksbanen die wel een beetje geteisterd zijn door de landbouwvoertuigen (hier en daar een kuil). Er zit ook een heel mooie kasseistrook in van een paar 100m en 2 korte stukken "landweg". Daar is het wel een uitkijken.

Het eerste deel van de rit gaat langs holle en bolle wegen door een steeds wisselend en verassend landschap terwijl we in het 2de deel langs en door les Bois d'Enghien trekken.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@Nero,

Hollow (Felice dus,...) wil al beginnen vlak na zijn tweede zit(voor 15 september). Ik kom enkele dagen later thuis, want ik wil en zal die Geuzerit rijden. Al moeten we dan nog vanalles bestellen bij SIP, we willen zeker zijn dat het plaatje klopt op het einde van de rit (figuurlijk). Moet nog wat afspraken maken voor de forummeeting !!! En na de vakantie doe ik alle mogelijke ritten mee.

Bij leven en welzijn zie je me nog eens life...ben ook nieuwsgierig.

En hopelijk met een gerestaureerde curry, als dat nog niet bestaat heb ik? het uitgevonden (welliswaar met heel veel eurootjes). Trouwens mijn stuur uit London is op komst, en Danny wacht om de headset te spuiten.

Gtz Pieter

Link naar reactie

Gisteren de rit nog eens over gedaan met de GPS.

Na een paar km begon ik weer (voor eenmaal niet de schuld van Lucy) af te dwalen... Dit stukje is toch ook mooi, en langs daar is het ook leuk rijden, en daar staat ook nog een mooi kasteel, boerderij, steengroeve...

Uit protest is mijn GPS 5 maal uit zijn houder "gewipt" (leve Tomtom). Gelukkig kwam hij er vanaf met slechts een paar schrammen en kneuzingen:).

Als de groep niet te groot is (en het ziet er zo naar uit), denk ik dat we misschien het beste gewoon op "den boef" de rit doen en zien waar we uitkomen.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...