Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Death run Edingen II


nero

Aanbevolen berichten

Ja lap. Kom juist terug van Place Pierre Delannoy. Ik dacht dus dat het vandaag gereden werd. Op mijn gemakske plaats genomen in estamint De la Cloche en ne goeie St Feuillien in mijn jak gekapt. Als ik om 13u15 nog niemand zag opdagen voelde ik al stront aan de knikker. Tot 13u30 tevergeefs gewacht en dan op 't gemakske teruggereden. Voordeel : ik ken 't parcours al en beste vrienden kom gerust wat vroeger want genoeg drankgelegheden op de markt. Alle tot volgende week als 't droog blijft.

Blakie

Link naar reactie

Hebde de "Mort Subite" nie geprobeerd (kwestie van in stemming te blijven)?:))

Spijtig dat ge een week te vroeg te zijt. Hopelijk heb je toch genoten van de rit.

Voor alle duidelijkheid, de rit gaat volgende ZATERDAG door om 13.00u (vertrek om 13.30u).

@Marc: enig idee hoeveel members er meegaan vanuit Gent?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Wie meerijdt komende zaterdag en eventueel onderweg wil aanpikken aan de Gentse trein.

We vertrekken op Ledeberg om 11.30 en volgen de N9 tot in Oordegem, dan via Zonnegem, Burst, Heldergem, Outer, Ninove, Denderwindeke, Vollezele (Willy Somers), Herne en ten slotte Edingen. Ongeveer 51 km.

Om de juiste straat te weten waar we langskomen, mailtje.

Link naar reactie

rijdt er iemand vanuit Antwerpen? Wil graag afkomen(kwestie van nog een rit mee te doen nu ik nog tijd heb), maar ik heb via de routeplanners en google maps de uiteindelijke plek ook niet echt gevonden.

Zie het ook niet zitten om gans alleen 93 km af te leggen...

Link naar reactie

@ Bart (en eventuele anderen):

Ik ben vorige keer tot daar gereden vanaf Mechelen, volledig binnendoor (heb volledige route hier nog wel). Is zo'n 65km van hier.

Normaliter (weer ziet er vrij sava uit voor zaterdag) rijd ik zaterdag met de vriendin tot daar, en ge moogt altijd aanpikken.

Edit: hier is de route zo ongeveer:

MECHELEN, KAPPELLE-OP-DEN-BOS, RAMSDONK, NIEUWENRODE, WOLVERTEM, BRUSSEGEM, BOLLEBEEK, ASSE, SINT-KATH.-LOMBEEK/TERNAT, EIZERINGEN, GOOIK, LEERBEEK, HERFELINGEN, ENGHIEN

Link naar reactie

Vanavond nog een stuk van de rit gereden. Af en toe een mestklodder op de baan maar voor de rest ziet het er relatief goed uit (voor een death run toch). :))

Mijn GPS-houder heeft het nu wel definief begeven, dat wordt dus improviseren zaterdag -:(

@Marc: als ik er in slaag, zal ik je de (voorlopig)defintieve route doormailen, zodat er mij toch iemand kan corrigeren moest ik het noorden verliezen.

Ps: zou het mogelijk zijn om de jasjes en bordjes mee te nemen? Misschien zal het niet nodig zijn, maar ik speel graag pingpong.:)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

ik open even een nieuw topic voor af te spreken om te vertrekken uit onze geliefde stad.

@ Nik: als wij langs de A12 gaan rijden, dan komen we in principe langs kapelle op de bos. Kunnen misschien ietske verder afspreken, tegen londerzeel? ik ken daar wel niet veel dus best ook tel gegevens uitwisselen e.d.

Link naar reactie

Pieter, de toegestuurde routes zijn opgekuist en bijgewerkt. Nog een paar mooie stukjes bij gestoken om wat meer km te hebben;

Deel1 is nu 39,5 km en deel 2 is 29 km.Vertrekpunt en aankomst ook op de place delannoy gezet.

t Ziet er goed uit, nu maar hopen dat we overal door geraken;-)

Link naar reactie

@Marc: heel erg bedankt (zeker voor de opkuis :)), maar niet alle aanpassingen zijn spijtig genoeg mogelijk, deels door werken en deels omdat er een andere weg spijtig genoeg geen gemotoriseerd vervoer toelaten. Maar als we er de Bos- en de Congoberg bijnemen komen er zo'n 20km bij. En anders kunnen we nog een beetje improviseren...:)

Het weer ziet er heel goed uit voor morgen en de mindere wegen liggen er mooi en droog bij. Geen exuus dus om morgen thuis te blijven!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...